Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 16 to 30 of 77

Spam/Locked: Wipe All Server

This is a discussion on Spam/Locked: Wipe All Server within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; It wont happen ! I'm 100 % Ko go by the money ! So they wont do that !...
Page: 2


  1. #16
    CuriositY
    Guest

    Default

    It wont happen !

    I'm 100 % Ko go by the money !

    So they wont do that !

  2. #17
    WrathofGod
    Guest

    Default

    well it doesnt matter... all k2 thinks about is usd and thats what they gettin a lot of

  3. #18
    KooPa
    Guest

    Default

    close this topic, its ofc not gonna shut down many ppl payed for there prem and shit no way it can go down

  4. #19
    WrathofGod
    Guest

    Default

    lol its funny how some poeple only think about themselves...

  5. #20
    Ainelover
    Guest

    Default

    wipe = bad idea :P so many people wud get so pissed off k2 wud lose all their precious costumers

    if u wanna play from zero, go play new server they make all the time, ^.^

    btw i totally find this upgrade system bullcrap. imagine when game gets older, "_"

    like wow, everything is +0, wud be better imo >^^<

    how fun is it gonna be when every1 got 10+ items and shitz :P

  6. #21
    Studdmiffin
    Guest

    Default

    This isnt a topic "ALL WHO WHAT KO WIPED POST HERE"

    Im just seeing what some people think about the matter. of 90% of the ko population being cheating turks!

  7. #22
    Popcorn maker :D Senior Member camisita's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Mexico
    Posts
    1,373

    Default

    in the case u had a char lvl 80 with items between +8/+9 and uniques +1/+2/+3

    would u leave that to get erased and start over from 0?

    i dont think u would actually do that, maybe u can say yes now, but what if k2 actually someday wipes all the servers┐?

  8. #23
    WrathofGod
    Guest

    Default

    wel would be boring all items like runescape... all +0, that would be a bad idea
    i think my idea about makin current usko= to turkish ko and make another usko

  9. #24
    Studdmiffin
    Guest

    Default

    I would give it all up in a heartbeat if it meant getting rid of all the non legit items and players. So it would actually be a sweet game.

    Ko has tons of potential.

  10. #25
    WrathofGod
    Guest

    Default

    bro poeple just goin make new hacks and it will turn out the same
    someone should make a new game that is almost like ko but better graphics and stuff

  11. #26
    Studdmiffin
    Guest

    Default

    wel would be boring all items like runescape... all +0, that would be a bad idea
    i think my idea about makin current usko= to turkish ko and make another usko[/b]

    I agree that it would be nice to have a nice server with no turks HAHA

  12. #27
    WrathofGod
    Guest

    Default

    yup no turks prolly mean no hacks
    only some gay lazy americans (im Canadian so im not hatin on americans) would just try and make a hack cause they so lazy

  13. #28
    Studdmiffin
    Guest

    Default

    bro poeple just goin make new hacks and it will turn out the same
    someone should make a new game that is almost like ko but better graphics and stuff[/b]
    Haha, I agree. Its just k2

    There about the money when they need to be about the Games they support.

  14. #29
    Senior Member Optical's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    217

    Default

    agree never gonna happen. Would be nice if one server Turk free tho. But again never gonna happen

  15. #30
    WrathofGod
    Guest

    Default

    yup very true

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •