Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 15 of 69

Tired of USKO or MYKO ? come JPKO <3

This is a discussion on Tired of USKO or MYKO ? come JPKO <3 within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; heho, well i gotta give it a try again,ill make a clan at the latest server the one with (NEW) ...
Page: 1


  1. #1
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    heho,
    well i gotta give it a try again,ill make a clan at the latest server the one with (NEW) in its name
    iam searchin ppl who r really interested and really active...
    not like any1 will stop after 2weeks to play -.-

    accs r no problem i managed to make accs without getting em deleted by admins :P

    interested?
    post here pls if yea and wat class u would like to be , also would be nice if u tell me where r u from
    decent english is a must B)

    ciao

  2. #2
    Senior Member Cammy's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Scotland, Aberdeen
    Posts
    1,296

    Default

    Well, JPKO is made for Jap people,

    The Game allows GM&#39;s to ban non-Japan players. So whatever you do - Your gona loose it when someone finds you dont speak their language.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    Well, JPKO is made for Jap people,

    The Game allows GM&#39;s to ban non-Japan players. So whatever you do - Your gona loose it when someone finds you dont speak their language.[/b]
    definately not true,i have 2 lvl60+s there,had my own clan , and there r tons of english players...
    and they ban only if u really do shit^^

  4. #4
    crazyb1
    Guest

    Default

    i have rogue lvl 49 there
    i dont remember on which server i think on the 3rd.

  5. #5
    Sustain
    Guest

    Default

    Someone give me unused account
    and client

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    ftp://ftp.knightonline.jp/knightonline/Kn...ine_install.exe

    well i wait how much ppl wanna join clan then ill give out accounts , just wanna count them


    e//no pms pls
    just write where ur from and wat class u wanna be and ofc how old ur..

    ill watch on this topice and count together 2morrow then ill start to give out accounts,and oh well i got 1 spare acc , if an1 is willing to make a rogue and start to lvl with me (priest) now tell me :P

  7. #7
    Senior Member Gangsta1's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    796

    Default

    I&#39;d like to join,was going to try japko but couldnt create an acc cuz my proxies didnt work ;d


  8. #8
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    how we will play when they block our IP&#39;S and they bann our account or something when we find out we not JAP and we get no customer support + we dont understand the english..why go to a game that has no customer suport + cant understand the language..just like USKO

  9. #9
    Senior Member Gangsta1's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    796

    Default

    Come on what&#39;s customer support do u like k2&#39;s customer support ?I dont even bother trying sending tickets to k2,cuz its always the same...

    About the language,turks play USKO and noone has died yet ;d

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    how we will play when they block our IP&#39;S and they bann our account or something when we find out we not JAP and we get no customer support + we dont understand the english..why go to a game that has no customer suport + cant understand the language..just like USKO[/b]
    wtf u saing?thats all bs i had contact with a gm before i quitted about a month ago and iam still there and m accs too,and ofc u have cs and much better too becu u reall get answers and not onl after a week or 2 like on usko ...

  11. #11
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    wtf u saing?thats all bs i had contact with a gm before i quitted about a month ago and iam still there and m accs too,and ofc u have cs and much better too becu u reall get answers and not onl after a week or 2 like on usko ...[/b]
    not what everyone says on here
    your first person on here i have seen that has said this

  12. #12
    Sustain
    Guest

    Default

    Vandy, hahhaha fucking queer grow up feel the dick inside you bitch.

  13. #13
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    Vandy, hahhaha fucking queer grow up feel the dick inside you bitch.[/b]
    fuck you <_<
    gay bitch

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    löl^^
    btw the 2nd server had an iraque king
    oh and Sustain start downloading client :P
    ill get u ur acc in a sec
    use download accelerator btw to get faster dl

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    i played japko for a while and my account was never banned....level 45 orc mage on some server

    i was also in a koexp party that a gm came over to and talked to us and did not ban us for it xD

Page 1 of 5 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •