Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 47

Ur first char / thoughts about this game

This is a discussion on Ur first char / thoughts about this game within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; well ye what was ur very first char on ko/ke and on wich server? and what were ur thoughts about ...
Page: 1


  1. #1
    SomeNoob
    Guest

    Default Ur first char / thoughts about this game

    well ye

    what was ur very first char on ko/ke and on wich server?
    and what were ur thoughts about this game?

    for me, my 1st char was Yennick>> diez>> at the beginning of ko i started, u know, where the servers still had that damn orc screaming when u were trying to log in :lol:

    when i was like 50 or smth, i joined MyNameIs, later on when i was 54, i joined Death_Knights (<< best clan ever) with the old school baba's, poodlelucy, scaf, shiv, semjassa (<< one hell of an ice mage voker :P )

    when my char got 55, i got scammed for my acc

    as for the thoughts of this game, when i first started playing, there were very few players on diez, and i thought this game was really complicated, altho when i think back now, i loved the old days.. Like no 'bad' turks/ppl at all, but as we moved forward, more and more idiots joined and pretty soon it was all fuked up


    tell us ur first chars / thoughts about this game :wub:

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    382

    Default

    First char was mage on Diez, thought the game was really fun and actually engaging until I realized you're worthless until you are 60+, and the game itself couldn't possibly lack more depth in terms of content/gameplay/quests, so I joined Symbolic and went on a painful quest to 60 with some clannies there.

  3. #3
    SomeNoob
    Guest

    Default

    haha i still remember the ' waiting line' to get into diez eslant harpy party's :lol: up on the big mountain :P

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    382

    Default

    Haha! :lol:

    Semjasa, Knoid etc, I remember those babas when we did aoe golems.

  5. #5
    SaTaN
    Guest

    Default

    First character ever was ENJOI_CHAOS, begining of diez when only a few were lvl 60 and never heard of any lvl 62+ at the time. Had fun lvling up Camaz0tz when he was noob mage :P played in Zenosquare clan i believe, mainly mages and just leeched till I could duo Mega's (yes very nubby). Never cared about a thing then till Zaria (she was nice to me) lvled me up to 55+ and helped us with noob questions.

    My thoughts of this game have changed from first playing and getting addicted (skipped highschool classes) to actually making some friends and enjoying it to now how i quit due to knowning corruption is everywhere.

  6. #6
    SomeNoob
    Guest

    Default

    Originally posted by Adis
    Haha! *:lol: *

    Semjasa, Knoid etc, I remember those babas when we did aoe golems.
    thats how i got my first char to 55
    damn i was so happy to see the icon of spike :lol:
    i think i still have some SS's at my moms place from the aoe golems , also a pic of shiv as a lvl 49 and so damn happy he killed a warder in DLW , the chat was like w00t :lol:

  7. #7
    Ripper_of_romania
    Guest

    Default

    xigenon karus side orc warrior...The most important thing that i did was that i was a lvl 34 provoker :lol: :lol: (manually luring mobs,provoke was great fun back then :lol: ),and most of the ppl who were going to goblin village where knowing me,right side :lol:
    Good old times ^_^

  8. #8
    Senior Member PADDY's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    3,520

    Default

    i remember thinking this game was a pile of my ass because my character first spawned in the moat in moradon and i didn't know what towning was... so i thought that was all there was to the game and was most dissapointed

  9. #9
    SomeNoob
    Guest

    Default

    Originally posted by URunFasterWithAKnifE
    i remember thinking this game was a pile of my ass because my character first spawned in the moat in moradon and i didn't know what towning was... so i thought that was all there was to the game and was most dissapointed
    :lol: i can understand that :P

  10. #10
    JxxL
    Guest

    Default

    Adonis my first char.... was a mage, FULL STR .
    and that time i npced a shard from a abyss gem.. cause my mage had a "more ap" weapon ><

  11. #11
    hej
    Guest

    Default

    Ares or what it was called the first server on my and it was a warrior with i lvl to 25-30

  12. #12
    Dragonfaire
    Guest

    Default

    Originally posted by SomeNoob
    haha i still remember the ' waiting line' to get into diez eslant harpy party's *:lol: up on the big mountain *
    lmao I have a ss i took one day when there was a party bug and it was empty. I said I was going to park my ass there and be 1st priest at harpy when it was fixed lol .

  13. #13
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    made a mage on beramus, played him "forever" or so i thought. killed megatherons solo to get level 33 -_-

    then one of my friends from runescape started, and i switched to his server - karus diez. short after, he quit KO, and i just stayed on diez. i saw dis guy johhnychimpo around all the time and i made friends with him. he had a friend or two in "killerz" clan, which was i guess was a good clan bak den. he got me in - leader was Ultragamer, one of the first lvl 60 mages on diez (i think). it lasted for a couple days, then everyone left clan to remake, with kranky_b as leader. i remember she was in a hurry so she just picked a name, and johhnychimpo told her to invite me. and thats how i got into the_dark_ones and i've been in it ever since ^_^

    this was all WELL before KE btw

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Hungary
    Posts
    408

    Default

    i made it in diez, called Xmaster, it was in 2004 november or so, than i leaved the game, that char is still below lvl30 :wub:

  15. #15
    Dragonfaire
    Guest

    Default

    Originally posted by giga
    made a mage on beramus, played him "forever" or so i thought. killed megatherons solo to get level 33 *-_- *

    then one of my friends from runescape started, and i switched to his server - karus diez. short after, he quit KO, and i just stayed on diez. i saw dis guy johhnychimpo around all the time and i made friends with him. he had a friend or two in "killerz" clan, which was i guess was a good clan bak den. he got me in - leader was Ultragamer, one of the first lvl 60 mages on diez (i think). it lasted for a couple days, then everyone left clan to remake, with kranky_b as leader. i remember she was in a hurry so she just picked a name, and johhnychimpo told her to invite me. and thats how i got into the_dark_ones and i've been in it ever since ^_^

    this was all WELL before KE btw
    GIGA ! the leader was Gunmagic ! OMG how could you forget GUN OMG Damn I miss him (((((( If anyone has a ss of gun I still really want one It is sad that he always gave up his spot for others and now i have no ss with him in it. Now he is gone forever and I have no ss . Why did you have to talk about killerz now i am sad

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •