Results 1 to 14 of 14

USKO Naked Character

This is a discussion on USKO Naked Character within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; No....
Page: 1


  1. #1
    Senior Member Pilsvern's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132

    Default

    No.

  2. #2
    sexyrexy
    Guest

    Default

    rofl orc plz sexy tats

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    LOL

  4. #4
    Promise Less, Do More Senior Member Danny's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    ישראל - In: New York
    Posts
    3,575

    Default

    ROFL, a little blurry, but hilarious xD
    *dreams of nakey anime from ko*

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Alabama
    Posts
    968

    Default

    Those are some freaky lookin tits.

  6. #6
    420_69
    Guest

    Default

    aha wow thats pretty cool i guess but u only have 3 posts so i doubt many ppl will dl that

  7. #7
    Senior Member Pilsvern's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132

    Default

    xD

  8. #8
    Senior Member Pilsvern's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132

    Default

    aha wow thats pretty cool i guess but u only have 3 posts so i doubt many ppl will dl that[/b]
    I'm more active on koranking and mondepersistant (french forum), ppl can scan it and try it.

  9. #9
    tolgahan
    Guest

    Default

    how did u edit dxt files ? id like to try the program if u share

  10. #10
    Senior Member Pilsvern's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    132

    Default

    how did u edit dxt files ? id like to try the program if u share [/b]
    look first post, I have edited

    "If you wanna try make ur own skin download dxteditor here:
    http://rapidshare.com/files/53848009..._need.rar.html
    load a dxt, save it to bmp, open it with photoshop, save it to bmp, open it with dxteditor and save it to dxt. easy
    YOU CAN EDIT EVERYTHIN (weapons, armors, interface, loadscreen, textures, ...)
    SHARE UR CREATION "

  11. #11
    J
    J is offline
    Senior Member J's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    It's hot here
    Posts
    3,029

    Default

    That looks like a fat man who only had enough money to have lipo on his stomach.

  12. #12
    prestige459
    Guest

    Default

    rofl pervert jk jk but good job and gratz on the accomplishment

  13. #13
    Bukowski
    Guest

    Default

    HAHA I got a good laugh at this...thanks

  14. #14
    Senior Member Shurt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    U.S.A.
    Posts
    3,584

    Default

    Um, no.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •