Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 48

What's making u happy to play this crap game???

This is a discussion on What's making u happy to play this crap game??? within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; What's making u happy to play this crappy game??? What's ur goal?...
Page: 1


  1. #1
    fakitol
    Guest

    Default What's making u happy to play this crap game???

    What's making u happy to play this crappy game???
    What's ur goal?

  2. #2
    Senior Member Rougean's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Denmark
    Posts
    1,240

    Default

    I have no goal in this game. I keep changin chars and zones. I do it 100% for the fun and because I don't know another game to play. I play it with a couple of friends from real life and the people in clan.

  3. #3
    thahitman
    Guest

    Default

    i play this gae for fun tambien although when i quit i plan on making some money to buy an exhaust kit for my car

  4. #4
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    nothing... just quit, i feel so much better now lol

  5. #5
    Deanna
    Guest

    Default

    i like winning, so anytime we lose csw and win it again i get happy and want to keep on playing. if my clan was bad, id just quti

  6. #6
    Silverline
    Guest

    Default

    i love to get hacked
    i love to get pwned
    i love to buy premium
    i love to see gm selling items
    i just love ko

  7. #7
    Deanna
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Silverline View Post
    i love to get hacked
    i love to get pwned
    i love to buy premium
    i love to see gm selling items
    i just love ko
    no way. your amazing

  8. #8
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,646

    Default

    well i want to get 80 for my 1st time... then idk whats gonna happen next.

    maybe id quit and sell b4 its worth nothing (aka when game closes, which isnt too far from now imo).

    im also looking forward for that new expansion so once i get both 80 and bored of the new features (bugs) i might say bb to ko.

  9. #9
    _.-~=FackaBitch=~-._ Senior Member Gaudior's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Hungary
    Posts
    1,321

    Default

    got tons of money with selling my items. it worths the 0$ I payed in this game, and the time when i had fun with friends and PK. but already quit. (thanks for God's sake.)

  10. #10
    Deanna
    Guest

    Default

    this game will never die, just no more english speaking people. people dont get that

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    131

    Default

    I love to own retard cheaters especially after a maintenance when those fags can't even wolf.

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not Turkey
    Posts
    442

    Default

    I enjoy KO, playing with people I consider friends, be it PK or EXP.

  13. #13
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Orygun, USA
    Posts
    1,480

    Default

    Quote Originally Posted by JDizzle View Post
    nothing... just quit, i feel so much better now lol

    u quit? :O wowzors.


    I am playin WAR now... fuckin game rocks

  14. #14
    Adam Senior Member Priest4ever's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Canada
    Posts
    702

    Default

    It was my first online game , and its still my online game after 5 years , started at 13 , im 18 now
    I stay on it because i like the pk system and also because i dont wanna stop ko and start another game and start from 0 , u will waste ur money and time again and u need to learn a lot
    I remember my first account , took me 3 months to be lvl 45 , was killing like 15 werewolf an hour and thinks like this...

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    620

    Default

    Like Seriously ... how many topic about this

    bla bla bla

    well guess why ?

    becuz ur playing in a turk server no offence

    but like turks says GEL C-west

    give it a try and see ~!

    I quit ko for long time but im back on c-west having so much fun and no Gm chars here

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •