Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

Is it worth coming back? C-West

This is a discussion on Is it worth coming back? C-West within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by azn_krn_dragon I can barely read your sig, haha. I saw "regiss", "azazel", a warrior, and the new ...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member regiss's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Poland
    Posts
    3,506

    Default

    Quote Originally Posted by azn_krn_dragon View Post
    I can barely read your sig, haha. I saw "regiss", "azazel", a warrior, and the new mage xD

    fixed preverius post for u :P

  2. #17
    Senior Member rambo14k's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    New York
    Posts
    319

    Default

    Quote Originally Posted by Archero View Post
    Knight Online is filled with Love-Hate type relationships. K2 loves our money, we hate their customer service support. We love the game, but we hate the glitches. Buggers love the lack of Customer Support and the soft bansticks, and of course, we hate the bloody buggers But in my opinion, it's always fun to play as long as you remember it's just a game
    I keep forggetting that.

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    75

    Default

    Its not as bad as people think... its worth it.

  4. #19
    Fixxer
    Guest

    Default

    Customer Support = what is this?
    Bugs = now idk
    ED & BDW = k0xper in bdw only
    KOXP around? = ape,stone golem ...
    Wall Hacks? = Nah

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    227

    Default

    I've play cwest from day 1 and id say its the most active its ever been not only one dominate clan but alot of good clans on CSW there are like 5-6 clans orc and human haveing 1.5-2 full partys all gunning for the crystal so its really fun..

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    49

    Default

    Quote Originally Posted by THUNDERGAWD View Post
    They no longer respond to CS tickets and close your ticket, premium or not.

    They have not shown any interest in security patches or banning KOXPers for quite some time now, so they are naturally everywhere.
    Pretty sure this has changed at last patch.

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    49

    Default

    Quote Originally Posted by rambo14k View Post
    Originally Posted by Archero
    Knight Online is filled with Love-Hate type relationships. K2 loves our money, we hate their customer service support. We love the game, but we hate the glitches. Buggers love the lack of Customer Support and the soft bansticks, and of course, we hate the bloody buggers But in my opinion, it's always fun to play as long as you remember it's just a game
    .
    Love it lol

  8. #23
    Senior Member 1manarmy's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    261

    Default

    aq eddie u better come back or no love 4 my asian

  9. #24
    betun1981
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Drakin View Post
    Love it lol
    well said lol... this sums it up

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Somewhere on Earth
    Posts
    254

    Default

    C-West ardream worth it

    i don't know about +60


    Koxpers are everywhere lvling up [only]
    the function of attacking other race is not supported by the KOAB or w/e they using

    so only koxper in pk is the priest [cc,+,heal] same time


    what else what else

    oh yea

    Ticket i think no longer use for it
    generally, we been throu worse situations

  11. #26
    obscurity0
    Guest

    Default

    Yeah I only played in Moradon doin quests and I had to deal with plenty of KOXP'ers already.

  12. #27
    B0jack
    Guest

    Default

    I just started playing CWEST. came from beramus. bera was horrible bout koxp. but i havent seen ne koxp in pk. maybe some in xp but still rare for me to see. CS still sux but other then that its pretty good.

  13. #28
    obscurity0
    Guest

    Default

    KOXP is here to stay I see.. -_-
    Well I'm going to continue playing anyway, I enjoyed KO back in the day even with all the BS.

  14. #29
    BOSS Senior Member Moe Money's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Cleveland, Ohio
    Posts
    144

    Default

    Is it worth coming back?

    I ask myself this question every morning haha

  15. #30
    B0jack
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Moe Money View Post
    Is it worth coming back?

    I ask myself this question every morning haha
    You arent alone my friend xD

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •