Results 1 to 15 of 15

ok thats realy start pissin me off

This is a discussion on ok thats realy start pissin me off within the Tech Support forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ok here's my problem. when i login in the game i cant see my character or other ppl character i ...
Page: 1


  1. #1
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cypher
    Posts
    157

    Default ok thats realy start pissin me off

    ok here's my problem.
    when i login in the game i cant see my character or other ppl character
    i cant buy items or make parties .. i dont see monsters i have to press Z to find them
    this shit pissin me off
    i need help ppl

  2. #2
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    sounds like you deleted all your image files


    reinstall.

  3. #3
    gyrn
    Guest

    Default

    Or you have an older Nvidia Geforce card.... get a new video card

  4. #4
    BitterVet Senior Member PriestessRaina's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Michigan, Usa
    Posts
    99

    Default

    Or you have an older Nvidia Geforce card.... get a new video card[/b]
    fuck off asshole i got nvidia geforce card and it plays ko better than any fucking ati will so piss off :angry:

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    New Zealand
    Posts
    401

    Default

    Try /town or run around a bit so that you can see the npcs again? Npcs not appearing when you just login happens a lot to me.

  6. #6
    Hells Kitchen
    Guest

    Default

    fuck off asshole i got nvidia geforce card and it plays ko better than any fucking ati will so piss off :angry:[/b]

    lol wow calm down

  7. #7
    Senior Member Arca_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Brussels - Belgium
    Posts
    1,661

    Default

    fuck off asshole i got nvidia geforce card and it plays ko better than any fucking ati will so piss off :angry:[/b]

    i wonder if ppl will still want to help u if ur gonna answer them like that kiddy

    and if it plays ko better than anythin else then u shouldnt be havin any problem

  8. #8
    Schfifty5
    Guest

    Default

    maybe u just got a partyboy pc

  9. #9
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cypher
    Posts
    157

    Default

    kinda fixed it
    i have to re download the last patch everytime i want to login -.-
    when i dun patch it i cant see my char -.-
    anyway to fix this shit?

  10. #10
    Sh11t
    Guest

    Default

    kinda fixed it
    i have to re download the last patch everytime i want to login -.-
    when i dun patch it i cant see my char -.-
    anyway to fix this shit?[/b]
    Hum, can you check your "version.ini" in your ko folder and tell us what Version is it?

    Code:
    [Server]
    Count=1
    IP0=login.knightonlineworld.com
    
    [Version]
    Files=1470
    
    [Join]
    Registration site=http://www.knightonlineworld.com/joinus.asp

  11. #11
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cypher
    Posts
    157

    Default

    ya that wat i do
    i re set patch to 1469 then extract 1470 patch in ko folders change it to 1470 again and save -.- i have to do this everytime i want to login

  12. #12
    XenO
    Guest

    Default

    Unistalling ko and not playing it again will fix it.

  13. #13
    Flay
    Guest

    Default

    lol, btw... once u change the version to 1470 in the server.ini file i believe you have to go to launcher, go to set up... and change it again there. not sure cuz i dont manualy install patches often

  14. #14
    knoid
    Guest

    Default

    I had exactly the same problem, viking...only thing that fixed it for me was to completely remove KO and reinstall it...just reinstalling without removing first didn't work

  15. #15
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Cypher
    Posts
    157

    Default

    reinstallin
    :wub: ty all

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •