Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 35

Aww Pwnerbaba & kaching

This is a discussion on Aww Pwnerbaba & kaching within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; first of all im not samir and that picture what are like 12 yrs old ? go watch some porn ...
Page: 2


  1. #16
    Banned for scamming.
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    BELGIUM
    Posts
    390

    Default

    first of all im not samir
    and that picture what are like 12 yrs old ? go watch some porn ull learn something from it aq

    and im not kaching either retard and stop editing ur posts will ya?

  2. #17
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    i edit my posts cuz u dont shut up man nd i always have something to add about ur Foolishness.
    if u think im 12 come over so i can beat ur ass real good
    Ok im busy now Do what u ahve to do show me ur scamming skills nd get back the mage

  3. #18
    Banned for scamming.
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    BELGIUM
    Posts
    390

    Default

    lol foolishness? i talk better than u do
    gtfo? i should be scared? i thought ud be better then that but yeah ur a small morrocon boy whos PROUD to live in america HAHA hope u get kicked by a couple of rednecks xD
    now listening to my advice and watch porn ? good boy ^_^ (reason why ur "busy")
    its not my mage fyi idc what happens to it

  4. #19
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    lol foolishness? i talk better than u do
    gtfo? i should be scared? i thought ud be better then that but yeah ur a small morrocon boy whos PROUD to live in america HAHA hope u get kicked by a couple of rednecks xD
    now listening to my advice and watch porn ? good boy ^_^ (reason why ur "busy")
    its not my mage fyi idc what happens to it[/b]
    iv never said im proud to live in USA ask samir what i say about here u stupid ass
    Nd tell samir to unblock me I wanna talk to him.When he scammed me i didnt block him i wanted to know his feelings .he doesnt show up cuz he knows when i start talking i dont shut up till his head pops up.

    nd Hellz yeah im moroccan nd iv watched porn long ago , nd i jumped ur mom before i get my puberty Lil fool ok Ciao bello

  5. #20
    Banned for scamming.
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    BELGIUM
    Posts
    390

    Default

    at ur profile which flag is that morron?
    u never met me how can u know me? and my mom?
    and i still want proof how samir scammed u dont change the fcking subject

  6. #21
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    at ur profile which flag is that morron?
    u never met me how can u know me? and my mom?
    and i still want proof how samir scammed u dont change the fcking subject[/b]
    i told u look up :S
    Nd my flag its PEACE

  7. #22
    Banned for scamming.
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    BELGIUM
    Posts
    390

    Default

    im goingto get banned from ko4life anway ill be watching this topic gn ^_^

  8. #23
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    im goingto get banned from ko4life anway ill be watching this topic gn ^_^[/b]
    lol GN

  9. #24
    Anas
    Guest

    Default

    I think MARROCAN OWNS!!!!!! GG Youssef Youssef>Scammers

  10. #25
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    I think MARROCAN OWNS!!!!!! GG Youssef Youssef>Scammers[/b]
    Lol man Tnx ^^
    Drunk Owns all

  11. #26
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    hemes theres like 50 topics about that samir guy scamming people ><


    and good job psykosin with kaching D

  12. #27
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    hemes theres like 50 topics about that samir guy scamming people ><
    and good job psykosin with kaching D[/b]
    no problem

  13. #28
    Banned for scamming.
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    BELGIUM
    Posts
    390

    Default

    good job with kaching? what he done to hurt kaching lol? it isnt even kachings mage

    proof that samir scammed u? u didnt post it

  14. #29
    To punish and enslave Senior Member Magyk's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Chapterhouse
    Posts
    1,692

    Default

    Revenge is for children and emotionally retarded. Witch 1 are u?

  15. #30
    PSYK0SIN
    Guest

    Default

    Revenge is for children and emotionally retarded. Witch 1 are u?[/b]
    im a child
    nd hemes read previous posts -_-

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •