Results 1 to 7 of 7

Babali is Scammer...

This is a discussion on Babali is Scammer... within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; first of all sam sorry for that shit what my friend done... the shit is, i am sharer of sam ...
Page: 1


  1. #1
    babali
    Guest

    Default

    first of all sam sorry for that shit what my friend done...

    the shit is, i am sharer of sam aka mo..and 1 day my friend was playing while i have done my homework..and lets guess.. yea he took all the stuff..

    he took the stuff.. but he told me if i give it back he will make me something bad.. and i am really scared.. you know i wont scamm you if you have 200000gbs on you.. but friend is a psycho..

    and know i am posting me for scammer here in ko4life cuz my friend dont have a ko4life acc.....
    btw i cannot play this game anymore with that weight on my shoulders..

    i cannot say anything more... gl in your real life mo and be always friendly and nice 4ever



  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default

    Lame exucuse...

  3. #3
    Samuel12 Senior Member Samuel12's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Candy, Ah!
    Posts
    566

    Default

    Dont worry
    My dads a lawyer im gona sue his ass... unless I get the stuff back

    pff a freind dosnet do this?...

    and also i need a way to find out ips does anyyone know i need this idiots address.

  4. #4
    eduarvera23
    Guest

    Default

    ask a mod for his ip, and im sorry u got scammed

  5. #5
    eddiezhu
    Guest

    Default

    haha noobs

  6. #6
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

    Default

    Adios.

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    vagina
    Posts
    1,283

    Default

    my lawyer is gonna sue you LOL hahahaha that was a funny one

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •