Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

CptCannon scammed me 240 bucks

This is a discussion on CptCannon scammed me 240 bucks within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; when i sold out like 3 month ago i agreed with him on a payment plan.. 3x 120 bucks was ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member MASTERSLAVE's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Lower Saxony - Germany
    Posts
    141

    Default CptCannon scammed me 240 bucks

    when i sold out like 3 month ago i agreed with him on a payment plan..
    3x 120 bucks was the deal, the first one he paid, but yeah he turned out bad then.

    i gave him time till now to respons to my pms or catch me on msn, never happend.

    i dont have any proof or so you just have my word but that should be enough.

    (he also owes a old clany of me 50 bucks)

    his IGN: CptCannon
    his msn: [email protected]
    his cell phone number: 519 830 5461
    dunno his k04life name

    hes trying to get rid of
    sweet kiss wirinom 8
    iron set
    foverin+1
    heros valor+1
    3 monatour earings+1

    atm
    Last edited by MASTERSLAVE; 08-11-2011 at 04:05 PM.

  2. #2
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    440$ u mean?

  3. #3
    Senior Member MASTERSLAVE's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Lower Saxony - Germany
    Posts
    141

    Default

    3x120 srry changed it

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    892

    Default

    tbh without pics this will prob get closed, well not sure seeing u and draven close but yea, you've had good rep/trades before so your word is pretty good, you dont got your msn logs that get saved?

  5. #5
    Senior Member MASTERSLAVE's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Lower Saxony - Germany
    Posts
    141

    Default

    Quote Originally Posted by iLikeCheese View Post
    tbh without pics this will prob get closed, well not sure seeing u and draven close but yea, you've had good rep/trades before so your word is pretty good, you dont got your msn logs that get saved?

    as i said, i aint have any screen. didnt figured out yet how to take screens of a Vent conversation

    nah for real, it dosnt matter to me if the thread gets closed due the rules say you have to have prrofs, just take it as a warning if you plan on traiding with that guy.

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    679

    Default

    It was kinda shady about him cuz whenever there was a sellin out topic, hed be over there rite away and hes like ill buy this this and tht (usually baba items) he did tht pretty much every single topic at hellsfurys website.

    Sorry for ur loss, ur gg enuff not to post ss's

    edit: his youtube account http://www.youtube.com/user/KDeSAeST

    thought it cud be usefull idk
    Last edited by AlexDeSouza; 08-12-2011 at 02:28 AM.

  7. #7
    Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    25

    Default

    Quote Originally Posted by MASTERSLAVE View Post
    when i sold out like 3 month ago i agreed with him on a payment plan..
    3x 120 bucks was the deal, the first one he paid, but yeah he turned out bad then.

    i gave him time till now to respons to my pms or catch me on msn, never happend.

    i dont have any proof or so you just have my word but that should be enough.

    (he also owes a old clany of me 50 bucks)

    his IGN: CptCannon
    his msn: [email protected]
    his cell phone number: 519 830 5461
    dunno his k04life name

    hes trying to get rid of
    sweet kiss wirinom 8
    iron set
    foverin+1
    heros valor+1
    3 monatour earings+1

    atm
    Sorry for your loss m8. I too was a victim of this coward. I sold him that sweet kiss wirinom+8 that hes tryin to sell now. Agreed on a payment plan and screwed me after 2 payments. (Opti and everone who was on vent when i made it can vouch for me) Im not realy interested in trying to ruin his so called "rep" just here to validate what masterslave said. If you need proofs I have dozens of text messages...

  8. #8
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    yo Draven the guys does owe money. When he was in Vic with us, before i kicked him for inactivity, i remember him telling me he still owed money to people. As to why he never paid up, im not exactly sure

  9. #9
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    Not that it matters, but the guy's attitude towards me on MSN was totally different than the dude I once knew as CptCanon. It doesn't quite surprise me that something like this has happened.

  10. #10
    Senior Member Draven's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Hell
    Posts
    1,179

    Default

    Quote Originally Posted by iLikeCheese View Post
    tbh without pics this will prob get closed, well not sure seeing u and draven close but yea, you've had good rep/trades before so your word is pretty good, you dont got your msn logs that get saved?

    close? He's a member of the Hellsfury Clan council.

    all i need to hear is "who" done it.

    Ill cross check his IP from our forum to this one. I believe he's got an account here named CptCannon. I remember back long time ago when he was king on orc side with Error clan he had a brother or so that played it as well. Probably together



    sorry for your loss Nik. Might not make you feel any better but I banned good ol' Frank after I heard what he did.

    let me know if i can help with anything. <3

  11. #11
    Senior Member Draven's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Hell
    Posts
    1,179

    Default

    he had two accounts here. both banned now.

  12. #12
    Senior Member MASTERSLAVE's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Lower Saxony - Germany
    Posts
    141

    Default

    thx donny <3 ya

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jersey
    Posts
    1,487

    Default

    lol really? did this guy just get banned on complete hearsay cuz if so this is a ko4life first lol

  14. #14
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    Thread is near 1 week old, he had ko4life accounts and he didn't bother defending himself.

  15. #15
    Senior Member Draven's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Hell
    Posts
    1,179

    Default

    Quote Originally Posted by Prodigy™ View Post
    lol really? did this guy just get banned on complete hearsay cuz if so this is a ko4life first lol

    guess u didnt read the part where MASTER is a member of our clan council. Only trusted gg's are invited in. This is why the clan never really dies out. Ive known him long enough that I'd take his word even if Jaspreet didnt back it up with his comment. Even if I didnt read the merchant thread on our forums with Cpt trying to buy the stuff. Even , i could do this all day.

    <3 ya Prod... but gimme a break.

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •