Page 9 of 12 FirstFirst ... 56789101112 LastLast
Results 121 to 135 of 170

:JonY: is a scammer !

This is a discussion on :JonY: is a scammer ! within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; use search man :S and jony rights he could lose all his items , but if its was hapend to ...
Page: 9


  1. #121
    Sk4zI
    Guest

    Default

    use search man :S
    and jony rights he could lose all his items , but if its was hapend to me i would give the guy the items becosue nothing happend ..i mean the items is ok and the exp ..

  2. #122
    Nigntwish
    Guest

    Default

    jony give the items back 3 days already left and u dontanswer in msn .. sk4zi and me want the items back!

  3. #123
    P4rthen0n
    Guest

    Default

    jony give the items back 3 days already left and u dontanswer in msn .. sk4zi and me want the items back![/b]
    You already have the scam account so you can scam again. Pff scammers.

  4. #124
    To punish and enslave Senior Member Magyk's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Chapterhouse
    Posts
    1,692

    Default

    Why should he answer to kids who flame him in forum. As i said was it too much to ask to solve to BEFORE starting to flame him. I quess ur plan didnt work, most ppl here know him.

    And jony+other ex N_O guys. QUIT this crapy game and join us in L2. Or atleast come to our new forums.

  5. #125
    Sk4zI
    Guest

    Default

    You already have the scam account so you can scam again. Pff scammers.[/b]
    we didint scamm him i bouth the account 3 weeks ago and everythink was fine , i couldnt know the account was non secure , and i didint change the pw , so i want my items back

  6. #126
    Sabao
    Guest

    Default

    Wtf sk4zi youre GODDAMM ANNOYING! I think i saw a parrot who can actually say more words then u ffs >.<.
    U wont get shit from jony or ill cut his wrists so stop posting on this topic.

  7. #127
    Sk4zI
    Guest

    Default

    Wtf sk4zi youre GODDAMM ANNOYING! I think i saw a parrot who can actually say more words then u ffs >.<.
    U wont get shit from jony or ill cut his wrists so stop posting on this topic.[/b]
    no i wil not stop , i want my items back !

  8. #128
    Sabao
    Guest

    Default

    one word for your posts...LOL!

  9. #129
    morgoth666
    Guest

    Default

    im lazy to do this...but u again zzzzzzzz i traded with skazi my priest lvl 66 + gbs(nigntwish) for a warrior lvl 68 for my friend, after 1 day the warrior was banned for payment fraud and this stupid and irresponsable kid said he was not the real owner of the account and bla bla bla....so stop trading accounts without take at least a little responsability on it....just dont trade nothing with this guy.....im agree with jony btw....

  10. #130
    P4rthen0n
    Guest

    Default

    Yea, what a surprise... i bet Skazi didn&#39;t do anything to you too... right Skazi ? That priest was from Hamaji too ? :lol:

  11. #131
    Banned for scamming.
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    198

    Default

    Yea, what a surprise... i bet Skazi didn&#39;t do anything to you too... right Skazi ? That priest was from Hamaji too ? :lol:[/b]
    rofl !!! :lol: :lol: :lol:


  12. #132
    morgoth666
    Guest

    Default

    Yea, what a surprise... i bet Skazi didn&#39;t do anything to you too... right Skazi ? That priest was from Hamaji too ? :lol:[/b]
    nop was mine, im the real owner of nigntwish...and yes, he(skazi) didnīt do anything. anyway i donīt care about that, he is from isarael and im from peru so i canīt kick his little ass...

  13. #133
    Sk4zI
    Guest

    Default

    im lazy to do this...but u again zzzzzzzz i traded with skazi my priest lvl 66 + gbs(nigntwish) for a warrior lvl 68 for my friend, after 1 day the warrior was banned for payment fraud and this stupid and irresponsable kid said he was not the real owner of the account and bla bla bla....so stop trading accounts without take at least a little responsability on it....just dont trade nothing with this guy.....im agree with jony btw....[/b]
    i told you i am n the real owner .. and i got a proog why you didint get banned becosue me :
    I DONT HAVE CREDIT CARD ...
    and if you want i can give you a rogue lvl 67 ..

  14. #134
    Banned for scamming.
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    198

    Default

    i told you i am n the real owner .. and i got a proog why you didint get banned becosue me :
    I DONT HAVE CREDIT CARD ...
    and if you want i can give you a rogue lvl 67 ..[/b]
    rofl sk4zi change the topic for "Sk4zI is a SCAMMER !"

  15. #135
    Sk4zI
    Guest

    Default

    rofl sk4zi change the topic for "Sk4zI is a SCAMMER !"[/b]
    ro , you are the scammer !
    you change my pw and took my items !

Page 9 of 12 FirstFirst ... 56789101112 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •