Page 8 of 11 FirstFirst ... 4567891011 LastLast
Results 106 to 120 of 162

Ready2Cheat

This is a discussion on Ready2Cheat within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; maybe.. but after this post any ready2die block me with scream.....
Page: 8


  1. #106
    stregafes
    Guest

    Default

    maybe.. but after this post any ready2die block me with scream..

  2. #107
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Posts
    475

    Default

    blah blah blah kid, just go away pls, ur making of fool of yourself, it's quite entertaining but is getting to be quite annoying. so pls, spare yourself any more embarassment and /log_out ko4life pls ok?

  3. #108
    garfieldbr
    Guest

    Default

    i dont remember if nireas can hit me like this
    but he always look for me
    ps: i dont think warmen will try use any cheap if he have a charater like this
    and flipin if u dont want this guy talking bs... leave him, like u leave a boring kid.

  4. #109
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Romania
    Posts
    610

    Default

    btw, ur 70+ and u only have 3.6k hp unbuffed? u clearly are a noob ok bb.[/b]
    That is my warrior with my items and idk iff the hp is that bad i can tell you all the items on that char and i bet he still keept all the items. He wears roc +0 , diamond ring +0, glass belt +0, lupus pendant +2, warrior earring +0 and opal earring +1, a shell set +7 except the pads +8 and a hell breaker +7 and the char is 70 . All the items we're mine or my clans and now his due to his hacking / scamming talents. So leave him live in his idiotic world.

  5. #110
    DeaflySilence
    Guest

    Default

    this's only a game :unsure:

  6. #111
    ApocalypseDawn
    Guest

    Default

    for sexy...

    are u not able to quote?

    lol..

    my sign is one of the best song of "Sentenced" a metal group.. The song is "Vengeance is mine"

    wtf u need?

  7. #112
    stregafes
    Guest

    Default

    LOL why i have to leave? this is a forum i cant talk about my problem? When someone talk about cheat u called "PRO-Gamer" only attack and write noob... Always same reply bla bla bla bla bla CHEATER IDIOT NOLIFER STFU


    Daumuie
    That is my warrior with my items and idk iff the hp is that bad i can tell you all the items on that char and i bet he still keept all the items. He wears roc +0 , diamond ring +0, glass belt +0, lupus pendant +2, warrior earring +0 and opal earring +1, a shell set +7 except the pads +8 and a hell breaker +7 and the char is 70 . All the items we're mine or my clans and now his due to his hacking / scamming talents. So leave him live in his idiotic world.

    Are u sure? equip this items and write me how much hp do u have!

  8. #113
    stregafes
    Guest

    Default

    shut up you rumenian hobo

  9. #114
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    NSW, Australia
    Posts
    214

    Default

    and the noob turns racial and cant even spell the countries name right, how pathetic

  10. #115
    stregafes
    Guest

    Default

    shut up babashopper brasilian u dont know a shit bout ko

  11. #116
    stregafes
    Guest

    Default

    and the noob turns racial and cant even spell the countries name right, how pathetic[/b]
    The only racial in this post are Ready2Die.. look the post in 2 or 3 page! so shut up cunt

  12. #117
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Posts
    475

    Default

    shut up you rumenian hobo

    shut up babashopper brasilian u dont know a shit bout ko[/b]

    that's not being racist? u just like pointing out what ethnicity they are? and beck isn't brasilian for one, so u makin brasilian's look bad.

  13. #118
    stregafes
    Guest

    Default

    that's not being racist? u just like pointing out what ethnicity they are? and beck isn't brasilian for one, so u makin brasilian's look bad.[/b]
    writing someone's nationality is racism? go to school pls

  14. #119
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Romania
    Posts
    610

    Default

    You're the only cunt on this topic, you should fuck off anyways. Iff you really want to see that you're a noob tell me i'll get access to an account and own you anytime. Btw you're so stupid i even know your in game name since you name changed and my clan leader had some pots in mail from me rofl. Btw it's romanian not rumenian. And beck is from Australia iff your stupid turk brain does not work anymore.

  15. #120
    stregafes
    Guest

    Default

    You're the only cunt on this topic, you should fuck off anyways. Iff you really want to see that you're a noob tell me i'll get access to an account and own you anytime. Btw you're so stupid i even know your in game name since you name changed and my clan leader had some pots in mail from me rofl. Btw it's romanian not rumenian. And beck is from Australia iff your stupid turk brain does not work anymore.[/b]
    ahah only u play this game! ahahahah lol AHAHAHHAH the post is for Garfield noob!!!!!! NOOBBBBBB!!!!! pls STFU and go away cheater! Trade account is illegal exp ur char noob dont buy other char!

Page 8 of 11 FirstFirst ... 4567891011 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •