Page 1 of 3 123 LastLast

Legolas_greece AKA Junko...Scammer/Hacker (Dies)

This is a discussion on Legolas_greece AKA Junko...Scammer/Hacker (Dies) within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Legolas_greece is now appeared as SantaClaus and he is selling some items of 2 friends of mine to dies market ...
Page: 1

_0NyXia_

Default Legolas_greece AKA Junko...Scammer/Hacker (Dies)

Legolas_greece is now appeared as SantaClaus and he is selling some items of 2 friends of mine to dies market place.
    These people are Deus_323 (2xrol, elf belt, iron necklace, eme, re, 2xmd+8, chitins +8 etc.) and
    PanoramixD (glassbelt, 2xrom, we, ss+0, elixir+8, completes+7etc.)
    If any of you bought from him anything...well good luck on loosing them i guess...
    Today SantaClaus account got banned, but i dont know about the other one (legolas_greece).
    Be Aware of this IDIOT.

Goofy

Default Re: Legolas_greece AKA SantaClaus...

Originally posted by _0NyXia_
    Legolas_greece is now appeared as SantaClaus and he is selling some items of 2 friends of mine to dies market place.
    These people are Deus_323 (2xrol, elf belt, iron necklace, eme, re, 2xmd+8, chitins +8 etc.) and
    PanoramixD (glassbelt, 2xrom, we, ss+0, elixir+8, completes+7etc.)
    If any of you bought from him anything...well good luck on loosing them i guess...
    Today SantaClaus account got banned, but i dont know about the other one (legolas_greece).
    Be Aware of this IDIOT.

Everything was confirmed and the user of ko4life with the nickname: "SantaClaus" turned to be "Legolas_Greece".

Well im actually feeling sorry for him because Deus has a surprise for him.......

Peace out.-

Nift

and justice 4 all... <_<

ti les gamw to xristo sou? dn exw scammarei kanenan kai oute eimai autos o mlks o santaclaus :angry: :angry:

Deus_323

Kala egw dn kathomai na milaw apo dw. Tha ta poume sintoma apo konta... pistepse me Poli sintoma :angry:

Deus_323

kai kati teleftaio se ena allo forum enas sacramento pou milaei ston santaclaus leei oti eisai o legolas_greece. gia afto MIN TO SINEXISEIS. TA 3erw OLA :angry:

Deus_323

Kai prose3e ti les sto forum gia hristous kai panagies giati eimaste 1 wra makria malaka kai sintoma tha eimaste oloi loutraki. TELOS ta ipoloipa apo konta -_- Sintoma....

Nift

Originally posted by Deus_323
    malaka
    i agree

pou to grafei auto re|????????????? gia ela egw dn exw parei tpt katalaves? an thes na sou anoixw kai tous charaktires mou

kai ti tha mou kaneis re???????eeeeeeeeee?????? egw dn exw parei tpt akous? kai eidika ton panoramix dn tha ton hackara gia kanenan logo makari na se eixa xakarei egw giati tha to euxaristiomoun trela alla kapios allos prolave mallon

Deus_323

1o poli efkolo einai na valeis ta items se ena new char pou dn ton 3erei kaneis. gia afto einai akiro afto pou eipes
    2o vrika tin ip aftou pou poulage ta items mou kai ta items tou panoramix kai aftos einai apo tin ellada. ase pou akoma kai tin eteria 3erw pou einai i otenet.
    3o kai pio simantiko se karfwsane....

Deus_323

kala kaste na katevw kai tha deis pios tha to efxaristithei pio poli :angry:

Sacramento

SantaClaus is not legolas_greece i thought they were the same guy but it was a mistake.

pios me karfwse re mlk e???? afou den exw parei tpt sou lewwwwwwww min mou zalizeis ta arxidia giati dn tha exoume euxarista apotelesmata :angry:

_0NyXia_

Originally posted by Sacramento
    SantaClaus is not legolas_greece i thought they were the same guy but it was *a mistake.
    Yeye i really believe you. You must be in this too i guess...

Page 1 of 3 123 LastLast