Page 7 of 8 FirstFirst ... 345678 LastLast
Results 91 to 105 of 114

T0pCaT

This is a discussion on T0pCaT within the Trading disputes & reports forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; still no reply.............
Page: 7


  1. #91
    iiason
    Guest

    Default

    still no reply..........

  2. #92
    ooo
    Guest

    Default

    lol

  3. #93
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    ok can both of you pm me with each side of your story so I can make a judgment on this. The threads gone on long enough.

  4. #94
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    Hope they can solve their problems

    good luck boys :P

  5. #95
    iiason
    Guest

    Default

    ok can both of you pm me with each side of your story so I can make a judgment on this. The threads gone on long enough.[/b]
    sent...hope eshan replies.

  6. #96
    iiason
    Guest

    Default

    he replied yet?

  7. #97
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    I'm really interested in the topic, why doesn't a mod post whether this is a scam or not

  8. #98
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    ok can both of you pm me with each side of your story so I can make a judgment on this. The threads gone on long enough.[/b]

    he replied yet?[/b]
    maybe because off this?

  9. #99
    iiason
    Guest

    Default

    maybe because off this?[/b]
    nah, dat's already been a few days since i pmed felix, felix has given me a reply but no answer from tc's end.

  10. #100
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    Jase real soon i'm going to step in for you bro.

  11. #101
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    nah, dat's already been a few days since i pmed felix, felix has given me a reply but no answer from tc's end.[/b]
    yeah thats why i quoted felix and yours because i already thought his part was missing


  12. #102
    iiason
    Guest

    Default

    Jase real soon i'm going to step in for you bro.[/b]
    cheers mate, much appreciated. just got an offline msg from him, sayin his workin two jobs atm, so been busy....

  13. #103
    TopCat
    Guest

    Default

    cheers mate, much appreciated. just got an offline msg from him, sayin his workin two jobs atm, so been busy....[/b]
    ya left u a msg on msn.. ill be on sunday all day u can catch me on msn.. i pmed felix too

    I'm really interested in the topic, why doesn't a mod post whether this is a scam or not[/b]
    arent u interested? lol
    its not a scam when he played top he put an IN 20 gb and rol in the accnt that jhonny got from takemedown .. havent got shit back from Linus so i cudnt give shit back to Jesse yet.. well imma wait 2 more weeks if Linus dunt gimme shit back then ill just have to buy jesse those items.. thats the story there is nothing more to it .. wheverever else is thinking watever or whatnot .. hope ur clear now.. aight off to bed
    laterz

  14. #104
    iiason
    Guest

    Default

    ya left u a msg on msn.. ill be on sunday all day u can catch me on msn.. i pmed felix too
    arent u interested? lol
    its not a scam when he played top he put an IN 20 gb and rol in the accnt that jhonny got from takemedown .. havent got shit back from Linus so i cudnt give shit back to Jesse yet.. well imma wait 2 more weeks if Linus dunt gimme shit back then ill just have to buy jesse those items.. thats the story there is nothing more to it .. wheverever else is thinking watever or whatnot .. hope ur clear now.. aight off to bed
    laterz[/b]
    just make sure ur on this time dude...last couple time u said u'd be on, either wasn't on or just didn't reply xD

  15. #105
    iiason
    Guest

    Default

    y did i have a feelin u won&#39;t gonna be online? i was on from 9am to 10pm.. when are u gonna do wat u say and actually talk to me? >.<

Page 7 of 8 FirstFirst ... 345678 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •