Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 15 of 66

<3 Cypher Hackers HeaveN

This is a discussion on <3 Cypher Hackers HeaveN within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; >.< Multi-Bonus amulet Check this ss for ps and Boss Event for Cypher in Cyhpher 3 but only HeaveN lol ...
Page: 1


  1. #1
    LoliTTa
    Guest

    Default

    >.< Multi-Bonus amulet
    Check this ss for ps

    and
    Boss Event for Cypher in Cyhpher 3 but only HeaveN lol


    Its Nice Hack agalar
    HeaveN is The Best Hacker/koxper/duper but heaven is legal

  2. #2
    Beast&amp;Harlot
    Guest

    Default

    The pendant is PS&#39;d the background its printed on is too dark.the other thing is just stupid.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    650

    Default

    First picture looks like bullshit lol "Level Bonus" ..

  4. #4
    Hampster
    Guest

    Default

    the first pic is from prv server :| nice amulet -.-

  5. #5
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Kanata eh?
    Posts
    7,163

    Default

    ofc the first pic is faked, it would give the warrior almost 1300 HP alone, and that would mean a naked lvl 70 warrior only had 1600 base HP and with the magic/physical repel at 100, you would just have to pot to get people killed XD

    Would be a fun necklace to screw around with tho

  6. #6
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    2,943

    Default

    can GM open CZ in server 3? :S

  7. #7
    Tits or destiny? Senior Member Dark3lf's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Fınland oke?
    Posts
    2,976

    Default

    Wow stupid mages, they can&#39;t loot all those kekurikekukakas if they aoe them all >.<
    Kekuri ring +5 pls ;<

  8. #8
    Senior Member neTworK's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Lithuania
    Posts
    579

    Default

    1st pic is total bull shit. Even my mom can say that is photo shop...

  9. #9
    twofisted
    Guest

    Default

    1st pic is total bull shit. Even my mom can say that is photo shop...[/b]
    /me supports that comment.

  10. #10
    Boyce
    Guest

    Default

    Wow stupid mages, they can&#39;t loot all those kekurikekukakas if they aoe them all >.<
    Kekuri ring +5 pls ;<[/b]
    Sure they can auto koxp loot ftw

  11. #11
    Senior Member Gangsta1's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    796

    Default

    The 1st 1 is fake for sure and i think all the defense,ap etc % bonuses should be at the 1st place after the defense abillity... and resists are usually the last bonus imo should be like that :

    Defense ability
    Dodging Rate
    Attack Power
    Defense Ability (%)
    Durability
    Dagger Defense
    Arrow Defense
    Spear Defense
    Ax Defense
    Sword Defense
    Club Defense
    Staff Defense
    Dex
    Str
    Int
    MP
    Health
    Hp
    Level Bonus
    Stat Bonus
    Skill Bonus (useless imo you cant have skills higher than your lvl)
    Resists :
    Flame
    Glacier
    Lighting
    Magic
    Poison
    Curse
    Repel Physical Attack
    Repel Magical Attack


  12. #12
    Senior Member :Blaster:'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    CZ
    Posts
    934

    Default

    The 1st 1 is fake for sure and i think all the defense,ap etc % bonuses should be at the 1st place after the defense abillity... and resists are usually the last bonus imo should be like that :

    Defense ability
    Dodging Rate
    Attack Power
    Defense Ability (%)
    Durability
    Dagger Defense
    Arrow Defense
    Spear Defense
    Ax Defense
    Sword Defense
    Club Defense
    Staff Defense
    Dex
    Str
    Int
    MP
    Health
    Hp
    Level Bonus
    Stat Bonus
    Skill Bonus (useless imo you cant have skills higher than your lvl)
    Resists :
    Flame
    Glacier
    Lighting
    Magic
    Poison
    Curse
    Repel Physical Attack
    Repel Magical Attack

    [/b]
    did he just write it all?

    oh /bored

  13. #13
    runordie
    Guest

    Default

    The pendant is PS&#39;d the background its printed on is too dark.the other thing is just stupid.[/b]
    nice call i didnt even look for that

  14. #14
    prestige459
    Guest

    Default

    can GM open CZ in server 3? :S[/b]

    ya complete BS about being in server 3 cz.. there is none zzz btw ur hp sux xD

  15. #15
    Community Nazı Senior Member schrotti's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nazıland
    Posts
    3,482

    Default

    ya complete BS about being in server 3 cz.. there is none zzz btw ur hp sux xD[/b]
    actually there used to be a cz on server 3 for a while , which you could only access by abusing a bug tho
    however, you can clearly see they are on server1 as they got NP symbols on that screens, besides that i highly doubt that mage is lvl 75 either, coz if he was and had his "gm" spawning bosses for him, i gotta say his HP truely sucks, however, kekurikekukaka? gotta be kidding me, who the fuck would seriously care about duped +3/+4 kekuri rings? exactly, no one.

    get a life ppl and stop trying to act cool by faking some screens, better yet making up lies, i dunno these guys neither do i give a shit about that "heaveN" clan but for fuck sake, everyone knows cypher was a cheaters paradise since day 1, get over it.

    edit: i wonder since when mobs do actually hide ppls names

Page 1 of 5 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •