Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 89

4FUN vs movie

This is a discussion on 4FUN vs movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; http://www.youtube.com/watch?v=mm_GI8oJsmA h34r:...
Page: 1


  1. #1

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    England ^^
    Posts
    834

    Default

    1st..time to watch, you're a sick BP :P

    Edit: too short, youtubes being mad slow to buffer videos....

    Whats you're AC and AP?

  3. #3
    gotbluntzz
    Guest

    Default

    only played 72 + bp once but daamn u make it look good :P goo dvideo bro smart duffing curing healing and good ass combo from waht i saw mind if i ask ur gear waht build are u ? fp paper silk ?

  4. #4
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    decent combo. GG items im guessing , but dunno why u duff a rogue in vs, its dumb. But malicing a warrior is understandable.

    what build? paper? ur mana seems right for it, not sure

  5. #5
    magnified
    Guest

    Default

    very good, smooth combo, im impressed :

  6. #6
    Bezik
    Guest

    Default

    decent combo. GG items im guessing , but dunno why u duff a rogue in vs, its dumb. But malicing a warrior is understandable.

    what build? paper? ur mana seems right for it, not sure[/b]


    I'm duffing rogues because a loot of them I mean 80 lvls with critic + minor pedal its hard to kill and If I have to debuff him he's minoring like a crazy so he has 2 otpions run or die ;] or use cure if he knows how to play :P

  7. #7
    HaMaD
    Guest

    Default

    pedal bb.

  8. #8
    Senior Member ILikeeee's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Poland
    Posts
    1,020

    Default

    nothing special bp on 79 duff warriors , assass and after record it , and hes good?
    btw. 4fun is most tbler in ko ...

  9. #9
    Bezik
    Guest

    Default

    nothing special bp on 79 duff warriors , assass and after record it , and hes good?
    btw. 4fun is most tbler in ko ...[/b]
    Oblivion vs 4FUN come arena and later speak ... :blink:

  10. #10
    magnified
    Guest

    Default

    lol, rogue vs bp, is tank unless the rogue seems to be a hero and blinds/critical, than its freeforall xD

  11. #11
    Senior Member Cat^'s Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland/Sttetin aka Szczecin
    Posts
    1,046

    Default

    nothing special bp on 79 duff warriors , assass and after record it , and hes good?
    btw. 4fun is most tbler in ko ...[/b]

    hahaha naab ^^

    i <3 BP GO Go

  12. #12
    Senior Member ILikeeee's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Poland
    Posts
    1,020

    Default

    Oblivion vs 4FUN come arena and later speak ... :blink:[/b]
    u r noob and dumbass with tbls , true is sad ...

    hahaha naab ^^

    i <3 BP GO Go [/b]
    u dont play on girakon and i think u never see 4fun in cz , he never have casting failed , etc.
    so shut the fak up
    h34r:
    durny kot

  13. #13
    Bezik
    Guest

    Default

    True is that u&#39;re peace of s.h.i.t ...

  14. #14
    Senior Member muzO_o's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    174

    Default

    4fun... how do girakon knows you?

    ninja looting at JR
    never get slow at CZ
    buggin at CSW
    calling rogs Pedaller

    hmm i think i wont comment for the video

  15. #15
    Senior Member ILikeeee's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Poland
    Posts
    1,020

    Default

    4fun... how do girakon knows you?

    ninja looting at JR
    never get slow at CZ
    buggin at CSW
    calling rogs Pedaller

    hmm i think i wont comment for the video[/b]
    true , +1

Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •