Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 55

Is allah a thief?

This is a discussion on Is allah a thief? within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ...
Page: 1


  1. #1
    M0NSTERED
    Guest

    Default


  2. #2
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    Going to move this , I can jsut see the flames starting

  3. #3
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    question is....was this funny enough to risk starting a flame war over with the few turks who still can browse these forums

  4. #4
    Wac
    Wac is offline
    Senior Member Wac's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    375

    Default

    lol

  5. #5
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    2,943

    Default

    cama's talking about starting a flame war with turks? u fucking idiot who started the whole allah thing? it was you

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    fukin' retard^^

    just hope that they dont call their own gm < named a.qorc or a.qhuman

    you&#39;d pwned..

    and the name politics crap of k2.. you&#39;re pwnd soon except namechange..

    btw: im a turk

  7. #7
    Haxium
    Guest

    Default

    you thought that ncsing would help you from not getting banned because people sent fraps/screen of you bug abusing (changing files so there is no animations for heal skills).
    How sad, you got caught again, add that your new name might be banned if gms ever do something about stupid names.

  8. #8
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    cama&#39;s talking about starting a flame war with turks? u fucking idiot who started the whole allah thing? it was you[/b]
    who immediately apologized after saying fuck allah and hasnt said it since? oh ya...me

    dont u dare call me a fucking idiot...u are the king of idiots and the king of immature little shits...u are also a fucking tool...now fuck off and go follow other peoples beliefs some more cuz we all know for damn sure u dont stick up or show ur own beliefs u only follow others beliefs in the hopes it will make u cool and get u friends

    ur an annoying little shit that no one likes(cept maybe tez and i have no clue how he can stand ur ass) that everyone blocks on msn...then u start pming them on the forum cuz ur so starved for fucking attention asking them if they banned u from msn

  9. #9
    spab
    Guest

    Default

    to monstered: this is not bannable name? if not its one of the best antittrk name i have ever seen)

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Republic of Macedonia
    Posts
    83

    Default

    this gay is cheater he change name from Vendete


    http://manage.hosted.filefront.com/live.ph...;/fileinfo.html
    look this video
    now he is memmber on slayer clan and thay all are chaters
    http://www.ko4life.com/forums/ind...showtopic=85597 <_<


    thx

  11. #11
    Ayman4u
    Guest

    Default

    hey M0NSTERED ignore those turks kids man ! they don`t know that you are big ignorant,idiot,moron who just don`t respect god or any believes you know , if they knew this they wouldn`t say this to you "or what would u expect from ignorant ?"

  12. #12
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    hey M0NSTERED ignore those turks kids man ! they don`t know that you are big ignorant,idiot,moron who just don`t respect god or any believes you know , if they knew this they wouldn`t say this to you "or what would u expect from ignorant ?"[/b]
    well now this is gonna be a flame-fest...sad its gonna have to start

    u can call him ignorant because he doesnt believe in allah but have u ever turned it around? why not consider ur ignorant because u DO believe in allah?

    better yet how bout we just call u ignorant because u cant take a joke, that sound fair? good glad thats settled

  13. #13
    TexAholic
    Guest

    Default

    lol

  14. #14
    Proximus
    Guest

    Default

    The name should be banned under the rules to do with religion, but idc..........

    whatever you wanna be called doesnt matter to me, your name aint gonna save you jaja :P

  15. #15
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    lol, i namechanged cuz Vendette was gay, and this name came in my head.. and someone pmed me today saying fck jesus then i replyed.. oh man.. i don&#39;t believe in jesus..nice try..seriously you can believe in any religion you want, i dont give a damn...oh and stop trying to flame me... ffs that doesnt work.

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •