Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 43

AMERIKAN STAF+8 WTF AJSDFJALSF?

This is a discussion on AMERIKAN STAF+8 WTF AJSDFJALSF? within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Anyways.....
Page: 2


  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Rep that NYC
    Posts
    2,057

    Default

    Anyways..

  2. #17
    Senior Member ILikeeee's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Poland
    Posts
    1,020

    Default

    ... :mellow:
    boring ;/

  3. #18
    SilentDaemon
    Guest

    Default

    lol

  4. #19
    Senior Member Necton's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Sweden (From KOSOVO)
    Posts
    723

    Default

    dont get it at all ^^

  5. #20
    Senior Member OmgThisIsMe's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Proud to be Israeli
    Posts
    2,781

    Default

    Why you guys flaming him , its media section right? its public forum right? let him post w/e he want here about KO , stop flame in every1 like a dumbass kids , if you dont like that just dont comment , nobody didnt told you to come and watch .

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alabama, USA
    Posts
    1,055

    Default

    Why you guys flaming him , its media section right? its public forum right? let him post w/e he want here about KO , stop flame in every1 like a dumbass kids , if you dont like that just dont comment , nobody didnt told you to come and watch .[/b]
    Cause he posted an extremely stupid thread. It's nothing more than a waste of space... honestly you have a terrible sense of humor. :lol:

  7. #22
    Senior Member OmgThisIsMe's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Proud to be Israeli
    Posts
    2,781

    Default

    Cause he posted an extremely stupid thread. It's nothing more than a waste of space... honestly you have a terrible sense of humor. :lol:[/b]
    If you ment my humor sucks , so no , not really , i laguing a lot , this topic was really waste of time for me either , but ill not flame him only becuse its not funny enough / intersting enough for me , he have opinions to post aswell , if anybody will flame about everything he dont like , i dont wanna see how this forum gonne be then , just ignore the topic and thats it , you just flame over and over and then admin / moderator come and close it , so why everybody just happy to flame...

  8. #23
    Community Nazı Senior Member schrotti's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nazıland
    Posts
    3,482

    Default

    fail?[/b]
    Fail!

  9. #24
    tamachan
    Guest

    Default

    Why you guys flaming him , its media section right? its public forum right? let him post w/e he want here about KO , stop flame in every1 like a dumbass kids , if you dont like that just dont comment , nobody didnt told you to come and watch .[/b]
    Because he Started this topic and he said things that werent involve.

  10. #25
    TOYSOLDIER_
    Guest

    Default

    @ snipelord,
    majority of the players are turks, i need to tell u each and everyones background? why do u even care? so les continue to question your intelligent level. u oviously see how much u and i care right? and i think u gonna need that keelnex more than i do you mo!

    Lol... No one said anything about Perusians... Ur just making urself look stupid... :mellow:

    Fail -_-[/b]
    where did u learn how to read? scroll up and read everything before speak out of your ass. LAWLSLDLASLKDF
    i just love idiots like you :lol:

  11. #26
    snipelord
    Guest

    Default

    Why you guys flaming him , its media section right? its public forum right? let him post w/e he want here about KO , stop flame in every1 like a dumbass kids , if you dont like that just dont comment , nobody didnt told you to come and watch .[/b]
    because he came on as a total cunt to someone else

    @ snipelord,
    majority of the players are turks, i need to tell u each and everyones background? why do u even care? so les continue to question your intelligent level. u oviously see how much u and i care right? and i think u gonna need that keelnex more than i do you mo!
    where did u learn how to read? scroll up and read everything before speak out of your ass. LAWLSLDLASLKDF
    i just love idiots like you :lol:[/b]
    bud, you arrogant contradicting piece of shit, you JUST said that i was arrogant because i used the exact same word you did. you said turks, so i repeated it. you are obviously no older then 13, and are obviously in the average, if not below intelligence level. please never try and debate again because you are horrid at it, and contradict your self way to much.

    I recommend a name change to Hillary Clinton for you. Have a horrible day

  12. #27
    TOYSOLDIER_
    Guest

    Default

    people dont bother to read, they jsut wana post stupid shits just to up their post counts.

  13. #28
    TOYSOLDIER_
    Guest

    Default

    he only posted it because he believed it was.
    actually, its implying that your opinion is worthless, because you are a child sitting behind your computer screen who gets off on taking advantage of thewho are considered to have the general lowest intelligence in KO that your intelligence level is obviously not much higher then theirs.[/b]
    i only generalize them as one word, turk.. and u sure repeated it after me? omi gosh u are such an e-badboy!

  14. #29
    Imhotep
    Guest

    Default

    @ snipelord,
    majority of the players are turks, i need to tell u each and everyones background? why do u even care? so les continue to question your intelligent level. u oviously see how much u and i care right? and i think u gonna need that keelnex more than i do you mo!



    where did u learn how to read? scroll up and read everything before speak out of your ass. LAWLSLDLASLKDF
    i just love idiots like you :lol:[/b]
    What I'd like to know is where did you learn english ?

  15. #30
    walkitout
    Guest

    Default

    adonis power :S thought it was a legit clan (sarcasm )

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •