Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 58

AntiNoob Clan Akara

This is a discussion on AntiNoob Clan Akara within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; wow....
Page: 3


  1. #31
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    wow.

  2. #32
    Royalassassin
    Guest

    Default

    there dodgey, seen some of them speedhack

  3. #33
    Senior Member GrimReaper's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    somewhere,here and there..
    Posts
    921

    Default

    wow you killed so many turk

  4. #34
    Bonzblade
    Guest

    Default

    wtf

  5. #35
    Senior Member KuK3N's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Argentina
    Posts
    579

    Default

    wow.[/b]
    his combo sucks , just the minor is good.

  6. #36
    Senior Member KissMyDex's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    401

    Default

    watching

  7. #37
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    142

    Default

    watching [/b]
    be ready to be amazed :S

  8. #38
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    9/10

    Probably one of the best sins at akara.
    Music was bad tbh

  9. #39
    alper15
    Guest

    Default

    nice ..

  10. #40
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Nederland
    Posts
    358

    Default

    he can also use a gamepad..

  11. #41
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    250

    Default

    he has 2 hands and a tail

  12. #42
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    his combo sucks , just the minor is good.[/b]
    was a bit sarcasm and irony xD i know that he sucked

    pedal ftw..

  13. #43
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Holland
    Posts
    741

    Default

    lmfao

  14. #44
    letstrade
    Guest

    Default

    pretty good

  15. #45
    Senior Member MeeP's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Home
    Posts
    2,254

    Default

    wow what a noob..pedal ? wtf lol thats gay ><[/b]
    HAHAH ANTIHUMANS SUCK SO MUCH THEY NEED A PEDAL I KNEW IT

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •