Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16
Like Tree1Likes

Ardream (Titan)

This is a discussion on Ardream (Titan) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; with 10 dd. With ac valks i got 900+ def. Mp sucks but like i said thats with 10 dd ...
Page: 1


  1. #1
    BANNED FOR SCAMMING! Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    44

    Default Ardream (Titan)

    with 10 dd. With ac valks i got 900+ def. Mp sucks but like i said thats with 10 dd i also have dd 25 fp helmet so i feel like im actually pretty balanced. You cant call this a tank or ap rogue. Im happy with my resist atm not many mages in ardream on titan.

    Pk video is in the works..And after its done and the website comes online i will be going 80+

    Cheers,

  2. #2
    IMeowinatorZ Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Sweden
    Posts
    436

  3. #3
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Jewland
    Posts
    953

    Default

    Quote Originally Posted by iThardy View Post
    Look at his nick , its really obvious that the only reason he decided to post a new topic is to show off .
    pretty sad .

  4. #4
    BANNED FOR SCAMMING! Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    44

    Default

    Quote Originally Posted by Rec7on View Post
    Look at his nick , its really obvious that the only reason he decided to post a new topic is to show off .
    pretty sad .
    Yeah thats the point of having a media section. To show off your shit. pretty sad you cant grasp the logic.
    and Your jelly...


    XD

  5. #5
    Senior Member StrongOne's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    395

    Default

    Pretty nice for a new server but get minor off right click lol bad

  6. #6
    IMeowinatorZ Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Sweden
    Posts
    436

    Default

    Quote Originally Posted by TitanRogue View Post
    Yeah thats the point of having a media section. To show off your shit. pretty sad you cant grasp the logic.
    and Your jelly...


    XD
    Post it in the right topic and people won't complain that you are showing of, simple as that...

  7. #7
    Senior Member AmericanNinja's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    80

    Default

    nice stats, if you dont mind me asking what daggers are u using?

    THanks in advance

  8. #8
    Member
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    41

    Default

    nice stats! ye what daggers are u using?

  9. #9
    Regular Member
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    50

    Default

    oo nice for new server :O

  10. #10
    BANNED FOR SCAMMING! Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    44

    Default

    Quote Originally Posted by Funky View Post
    oo nice for new server :O
    thanks. currently my daggers are mirage dagger+10 rev and sherion+6 reverse.
    im sure all burn the md going +11..... for now im happy

    btw i use minor on right click so i can run and minor. how else do you suggest i use the mouse to run and minor+ soul pot plus target my enemy. We all have our own methods as rogue and mine works for me obviously.

  11. #11
    Senior Member MyFreedos's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    168

    Default

    md +10 rev $$$$$$$$$$$$$$, all the other stuff he has: $$$$$$$$$$$$$, killing ppl out of shear gear difference: priceless...

  12. #12
    O_o Senior Member
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    1,582

    Default

    Quote Originally Posted by TitanRogue View Post
    thanks. currently my daggers are mirage dagger+10 rev and sherion+6 reverse.
    im sure all burn the md going +11..... for now im happy

    btw i use minor on right click so i can run and minor. how else do you suggest i use the mouse to run and minor+ soul pot plus target my enemy. We all have our own methods as rogue and mine works for me obviously.
    Use R or switch between the mouse and keyboard when needed, this ain't a problem. Btw you
    Got some crazy shit for a new server.

  13. #13
    BANNED FOR SCAMMING! Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    44

    Default

    Quote Originally Posted by MyFreedos View Post
    md +10 rev $$$$$$$$$$$$$$, all the other stuff he has: $$$$$$$$$$$$$, killing ppl out of shear gear difference: priceless...
    Yep and its alot of fun xD Login and own a party of 8 solo PRICELESS...YOU MAD BRO??? or just another jelly xD

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    827

    Default

    Yes, everyone critizing you/your gear is mad and jealous. How original.

  15. #15
    BANNED FOR SCAMMING! Member
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    44

    Default

    Lots of people in ardream have great gear dd 25 helmets chitin 8 shards 8 full olds..... My gear isnt much when turks run around with 35dd >.< I have spiked this orc rogue 300 and i see him each time i pk and everytime we vs we have to leave our seperate ways because its impossbile to kill each other. So just beware that titan has a pretty decent geared ardream.. And with all the hackers it just helps to have good def and ap so you can kill those auto healing peace of shit priest

    when servers come up i will be upgrading the MD+10 reverse. Hope to have the first +9 dagger on the server. I would like to say its the first +9 high class but i saw a turk with full chitin+9 and a krowaz suited warrior with rappy+9 >.>

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. NewAge Server Titan Ardream - Soon CZ.- 2012
    By Blanquita in forum Media
    Replies: 26
    Last Post: 11-29-2012, 09:21 AM
  2. Looking for Ardream clan [TITAN]
    By Doozy in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 1
    Last Post: 11-18-2012, 01:44 AM
  3. New DCZ / DLW / Ardream Clan
    By Ins0mniA in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 6
    Last Post: 08-16-2006, 03:37 PM
  4. lvl 56 assassin looking for ardream partner (Dark CZ)
    By wraith86 in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 4
    Last Post: 08-10-2006, 11:35 AM
  5. Made a quick preview of Titan Quest
    By evenson in forum Off Topic
    Replies: 18
    Last Post: 06-18-2006, 04:13 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •