Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 48

B3yondGoDLiKe Pk Movie

This is a discussion on B3yondGoDLiKe Pk Movie within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; fucker lol maginified u suck lol come vs baba[/b] come c-west bitch...
Page: 3


  1. #31
    magnified
    Guest

    Default

    fucker lol maginified u suck lol

    come vs baba[/b]
    come c-west bitch

  2. #32
    ::ShockWave::
    Guest

    Default

    dunno why i really like it <3 the music to songs name?

  3. #33
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    England ^^
    Posts
    834

    Default

    That Beast Mode song was perfect for the action style...no gay running around, clips could do with some sexy effects, fade out is pretty boring...

    As to be a cunt as much as you think everyone else is...You&#39;re potting wasn&#39;t too great, especially in that 3v1...That was pretty crucial, you deffinetly should of died..n00b ass rogue ran from you...

    grats on getting a Int-BP XP&#39;d rofl.

    9/10 all together, wasn&#39;t anything bad other than the Potting

  4. #34
    killer2675
    Guest

    Default

    yeah i know thx dude thx everyone

  5. #35
    Puter
    Guest

    Default

    nice movie 8/10

  6. #36
    killer2675
    Guest

    Default

    ty dude and ty to all who watched

  7. #37
    iiason
    Guest

    Default

    9/10.

    like the music.

    only thing u need work on, is ur potting at times.

  8. #38
    Senior Member Astro Da King's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Houston Texas
    Posts
    573

    Default

    8/10

  9. #39
    dawidek12
    Guest

    Default

    cool 9/10

  10. #40
    killer2675
    Guest

    Default

    lol i love the music i think people should put more rap music in there videos

    it would be better

  11. #41
    Tits or destiny? Senior Member Dark3lf's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Fınland oke?
    Posts
    2,976

    Default

    Stopped watching it after few minutes.. It was kinda boring ^^

  12. #42
    petsmar2
    Guest

    Default

    wow gratz on 80 killer and nice vid

  13. #43
    disrespect
    Guest

    Default

    Like it, <3 RAP!

    Big Up !

  14. #44
    killer2675
    Guest

    Default

    Stopped watching it after few minutes.. It was kinda boring ^^[/b]
    sorry you feel that way..


    wow gratz on 80 killer and nice vid[/b]

    thx pets, i heard ur 80, when will i see ur next video....


    Like it, <3 RAP!

    Big Up ![/b]

    thx kun, lol
    now try my rap music more... lets see RSM clan video?


  15. #45
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Sin Jia Po
    Posts
    206

    Default

    Nice Movie man... Maybe we should try vs 1 day ur combo looking good~~~!!!!

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •