Results 1 to 12 of 12

Babek, siggy plz??

This is a discussion on Babek, siggy plz?? within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; the ss' char.'s name: Yustryx im not playin rogue anymore so i need a new siggy :P :rollseyes: :wub: :wub: ...
Page: 1


  1. #1
    trbwn
    Guest

    Default Babek, siggy plz??

    the ss'











    char.'s name: Yustryx

    im not playin rogue anymore so i need a new siggy :P

    :rollseyes: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

  2. #2
    trbwn
    Guest

    Default

    still waiting



    :unsure: :wub:

  3. #3
    Skeetz
    Guest

    Default

    calm down he dnot get on everyday

  4. #4
    Babek
    Guest

    Default


  5. #5
    DragonFire
    Guest

    Default

    your good ^_^

  6. #6
    trbwn
    Guest

    Default

    <3 ty Babek ur teh best :P :wub:

  7. #7
    pacman
    Guest

    Default

    Nice work man!
    Can u make me one?

    sry i got bunch of ss and i cant decide xD



















    name : CRO_Pacman

  8. #8
    trbwn
    Guest

    Default

    start ur own topic baba <_< :P

  9. #9
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    WTF, When did Yust get a CS? :blink:

  10. #10
    trbwn
    Guest

    Default

    1st who are u

    2nd why u care lol

  11. #11
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    Originally posted by trbwn
    1st who are u

    2nd why u care lol
    Im Bobbin form old old AoD.
    I care because me and yus always used to be so poor and unlucky. :P

  12. #12
    trbwn
    Guest

    Default

    Originally posted by JoshTehPwner+--><div class='quotetop'>QUOTE(JoshTehPwner)</div>
    <!--QuoteBegin-trbwn
    1st who are u

    2nd why u care lol
    Im Bobbin form old old AoD.
    I care because me and yus always used to be so poor and unlucky. :P[/b]

    woot man i remember u.. u were the nubest in clan


    and u quit just coz ldr said that clan gonna be 55+ and u said im not 55 yet so i quit (he didnt mean u had to quit)

    muahahaha

    btw im playin with yustryx.. Douwe passed his account to me (trbwn the rogue in AoD) Yustryx is not a poor nub since like 5months douwe was an upgrading machine..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •