Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 16 to 30 of 74

BabyBash on Girakon

This is a discussion on BabyBash on Girakon within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; it was aight, i mean could've included just a wee bit of heterosexuality inside =/ just pulling, was kickass h34r:...
Page: 2


  1. #16
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    it was aight, i mean could've included just a wee bit of heterosexuality inside =/

























    just pulling, was kickass h34r:

  2. #17
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    colombia
    Posts
    360

    Default

    9/10

    nice movie dude

  3. #18
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Home
    Posts
    744

    Default

    11/10 omg i loved it! its 19283712893172318293712893173 x better than trip's ghey preview bs xD

    <33



    ps: that extra point is for having me in ur pk vid even tho its only u tp&#39;ing me but still i&#39;m in it <3

  4. #19
    nathan16
    Guest

    Default

    Sick. 10/10.
    Nice mage

  5. #20
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    that was pretty fucking amazing

  6. #21
    CuriositY
    Guest

    Default

    Really Nice Vid Dude

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3,170

    Default

    nice 10/10 best support mage ever <3 loved the second pk scene when u were human and when we fought orcs in bowl and when we raiding ppl killing bifrost monument and the csw where u tped the catas. perfect movie ^^ except the end u made me u and majix look like gay lovers......

    11/10 omg i loved it! its 19283712893172318293712893173 x better than trip&#39;s ghey preview bs xD

    <33
    ps: that extra point is for having me in ur pk vid even tho its only u tp&#39;ing me but still i&#39;m in it <3[/b]
    my trailer was better than ur unbuffed pk shit ;[

  8. #23
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    really REALLY liked this video

    nice fucking pawnage

    I give "props"

  9. #24
    Senior Member RunThrew's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Florida
    Posts
    729

    Default

    <3 9/10 + sexy song

  10. #25
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Home
    Posts
    744

    Default

    nice 10/10 best support mage ever <3 loved the second pk scene when u were human and when we fought orcs in bowl and when we raiding ppl killing bifrost monument and the csw where u tped the catas. perfect movie ^^ except the end u made me u and majix look like gay lovers......
    my trailer was better than ur unbuffed pk shit ;[[/b]

    mine was just random pk i did so stfu.

    u noob -_- <3

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Singapore
    Posts
    421

    Default

    oo la la

  12. #27
    DreAdSlay3R
    Guest

    Default

    Nice, Very good Support mage was fun pking with you the best part was the bifrost part <3 and the gayest was u 3 at the end :P

    GG 10/10

  13. #28
    exot
    Guest

    Default

    damn good gameplay.. str build od mage looks usefull

  14. #29
    NaidenZ
    Guest

    Default

    nice vid 8/10 ^_^

    but I think 14 minutes is too much for a mage pk vid, 10 minutes or 9 would be okay ... ><

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Norway
    Posts
    389

    Default

    good video 9/10

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •