Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25

beast From the east PK vid

This is a discussion on beast From the east PK vid within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; http://rapidshare.de/files/30077977/beast_0001.wmv and Filefront http://files.filefront.com/beast_0001wmv/;...;/fileinfo.html hope u enjoy...
Page: 1


  1. #1
    Destroyer_Master
    Guest

  2. #2
    Incorrect
    Guest

    Default

    1st

  3. #3
    Sustain
    Guest

    Default

    2nd

  4. #4
    MrzLies
    Guest

    Default

    3rd XD

  5. #5
    gravedigga_bg
    Guest

    Default

    I WAZZ FIRST :lol:

  6. #6
    babyboy1890
    Guest

    Default

    good movie noob =p
    i wasn't in it =(

  7. #7
    AnTiViruS
    Guest

    Default

    Damn, nice combo!

  8. #8
    Xela
    Guest

    Default

    nice combo and
    OMFG FASTEST MINOR HEAL I EVER SEEN
    WTF man you have a robot who spam the key 5 times/second?

    Using minor heal
    Using minor heal
    Using minor heal
    100SP used

    I know its possible but do it while combotting...

  9. #9
    AnTiViruS
    Guest

    Default

    Originally posted by Xela
    nice combo and *
    OMFG FASTEST MINOR HEAL I EVER SEEN
    WTF man you have a robot who spam the key 5 times/second?

    Using minor heal
    Using minor heal
    Using minor heal
    100SP used

    I know its possible but do it while combotting...
    Nah, lag from frapsing I'm guessing. But yeah, he is definately good. Wish I made one on the Beta, I was pretty good at rogue.

  10. #10
    Schaf
    Guest

    Default

    Damn nice video good job on it :wub:

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    143

    Default

    beast is noob he cant pk

  12. #12
    xSherefx
    Guest

    Default

    dling.

  13. #13
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    nice vid. gl on another one.... ur vid kinda insipred me to make another vid :P

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    EHV
    Posts
    263

    Default

    Originally posted by ddirks
    beast is noob he cant pk
    Hell yeah...
    /hold hands Gravedigga_BG /let loose

    Still :wub: u J.

  15. #15
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default

    nvm lol i just tried and i laggg like a b1tch since my laptop sux,

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •