Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 37

Best BDW Party?

This is a discussion on Best BDW Party? within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i think this is the best party EVER for BDW, clan party ftw? yup....
Page: 1


  1. #1
    Jason269
    Guest

    Default

    i think this is the best party EVER for BDW, clan party ftw? yup.


  2. #2
    GOODYEAR
    Guest

    Default

    wht supposed to see?

  3. #3
    Warrior of the Brocoli Senior Member Parasitic's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Houston Tx
    Posts
    3,292

    Default

    wht supposed to see?[/b]

    All the people in that bdw party from the same clan, and if I'm not mistaken, bdw parties are randomized, I've never been so don't quote me on that, but that would be my guess :S

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    montreal
    Posts
    412

    Default

    mage party? fucking awsome

  5. #5
    ButtkickersDARK
    Guest

    Default

    Lmfao.

    who is who now?

    Stonecoldkillah-undy
    deadlykillah-stardollar
    icecoldkillah-wannabe

    thats all i know.. skillz, which one is you?

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3,170

    Default

    it goes something like this. for bdw's and eslant dungeon there has to be a equal amount of humans and orcs that can enter in multiple of 8 and it's first come first serve. it's kinda easy to get mostly clan party in girakon as human because orcs always outnumber them. so just gotta wait till the mass amount of humans enter then ur clan all join at the same time.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    2,293

    Default

    Ya, it is only possible because you are on human side. Fierce abuses it every war afaik atm

  8. #8
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    Ya, it is only possible because you are on human side. Fierce abuses it every war afaik atm[/b]

    ... abuses it?

    =/

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Argentina, not Mexico
    Posts
    2,532

    Default

    Ya, it is only possible because you are on human side. Fierce abuses it every war afaik atm[/b]
    Hehe ^_^ You gotta <3 Clan party BDW&#39;s :lol:

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Peru
    Posts
    1,196

    Default

    hehehe they got luck

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    376

    Default

    lol lucky man, 1 time i have 3 ppl from clan in BDW pt, but never whole party :P

  12. #12
    Royalassassin
    Guest

    Default

    wow nice... happens with honor all the time

  13. #13
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    How lucky.

    U prob lose ? :P

  14. #14
    Jason269
    Guest

    Default

    lol we won in like 10 mins ^^

    Stonecoldkillah = Undy
    Deadlykillah = Me (stardollar)
    Icecoldkillah = killalot
    Coldbloodedkilah = bloodsonmydagger
    redhotkillah = douma
    psychokillah = brighteyes
    extremekillah = killalots brother.

    6 mages, 2 rogues, rofl

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    2,293

    Default

    ... abuses it?

    =/[/b]
    abuse indeed, border war is meant to be randomized by in-game system, or else if everyone had a choice they would rather stick with clan party than a random party who asks cure every second, or a warrior with destroyer ^^

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •