Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 46 to 60 of 63

this beuty

This is a discussion on this beuty within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by n00bzZ+--><div class='quotetop'>QUOTE(n00bzZ)</div> <!--QuoteBegin-sexa first u may not like to read such a topic. if u dont close ...
Page: 4


  1. #46
    sexa
    Guest

    Default

    Originally posted by n00bzZ+--><div class='quotetop'>QUOTE(n00bzZ)</div>
    <!--QuoteBegin-sexa
    first u may not like to read such a topic. if u dont close the window. and u donno but ppl are speaking in irc that IN arent dropping anymore. someone told there wasnt any IN dropped in ares for many months.

    so this pic is proofs its still dropping.

    and i got it in party then given it to clan officier as in our clan rules.

    stop flaming
    IN's never stopped dropping, and if you think I'm imatture, don't read or reply on my posts....[/b]
    did i told u said "IN isnt dropping anymore".

    simply no. it has been talked in mirc by someone else. so read my post again but carefully. and dont flame others.

  2. #47
    Alive
    Guest

    Default

    Originally posted by n00bzZ
    What else can I do exactly at 1am?
    And actually you're the one who's "working", but still you just CAN'T work without getting on some games forums <_<
    what else can you do at 1pm? ive got an idea, FUCKING GO TO SLEEP!

    don't tell me u spend every waking moment of your life on the internet and/or correcting people....

  3. #48
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    Originally posted by n00bzZ
    When ppl gonna stop posting such crap?
    more like when are people gonna come up with their OWN skill bars :rollseyes:

  4. #49
    FatM4n
    Guest

    Default

    Originally posted by camaz0tz+--><div class='quotetop'>QUOTE(camaz0tz)</div>
    <!--QuoteBegin-n00bzZ
    When ppl gonna stop posting such crap?
    more like when are people gonna come up with their OWN skill bars :rollseyes:[/b]
    maybe I wannabe zero fan :P

  5. #50
    Ripper_of_romania
    Guest

    Default

    Originally posted by FatM4n+--><div class='quotetop'>QUOTE(FatM4n)</div>
    <!--QuoteBegin-Arca_
    we were* not we was
    wtf u some spelling police?
    save the crap for your on mounth[/b]


    P.S.Drop from Talos?

  6. #51
    FatM4n
    Guest

    Default

    Snake Queen

  7. #52
    MarvinTheMartian
    Guest

    Default

    f4tman, i have to agree with the skillbar thing, not that you copy it, i have no idea about that but....you dont even have thrust on your first skill bar, pls tell me its on the second one at least,lol, spike and thrust are the 2 you really want on the first one to nail those mages quick before they town/gate

  8. #53
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    878

    Default

    Originally posted by Alive+--><div class='quotetop'>QUOTE(Alive)</div>
    <!--QuoteBegin-n00bzZ
    What else can I do exactly at 1am?
    And actually you're the one who's "working", but still you just CAN'T work without getting on some games forums <_<
    what else can you do at 1pm? ive got an idea, FUCKING GO TO SLEEP!

    don't tell me u spend every waking moment of your life on the internet and/or correcting people....[/b]
    Not really, I just go to sleep at 4-5am always, habits... :rollseyes:

  9. #54
    FatM4n
    Guest

    Default

    Originally posted by MarvinTheMartian
    f4tman, i have to agree with the skillbar thing, not that you copy it, i have no idea about that but....you dont even have thrust on your first skill bar, pls tell me its on the second one at least,lol, spike and thrust are the 2 you really want on the first one to nail those mages quick before they town/gate
    relax dude
    that my second skill bar
    I use 2 skill trees and thats the second tree

    it's on f3 btw

  10. #55
    MarvinTheMartian
    Guest

    Default

    relax? lol, it was a joke man, we all have our little skill setups, mine is different only cause i use w,a,s,d not click to move, im able to heal much more efficiently this way. even though i land my combo a little faster using the click to move view.

  11. #56
    FatM4n
    Guest

    Default

    Originally posted by MarvinTheMartian
    relax? lol, it was a joke man, we all have our little skill setups, mine is different only cause i use w,a,s,d not click to move, im able to heal much more efficiently this way. even though i land my combo a little faster using the click to move view.
    :P

    btw clan assistent scammed clan on IN
    hes has now left clan with in and other various stuff

  12. #57
    MarvinTheMartian
    Guest

    Default

    come on...didnt see that one coming? lol, dont leave items with people, if i do i boss, i do it with ONLY people i have known for a while and fully trust ( not many ) and it stays within the people that did the boss, no outside people touch the drop unless we decide to give it to them. otherwise....you get assholes like that and say bye bye to everything.

  13. #58
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,182

    Default

    i just killed my first TK and talos, and got PE from tk ^_^

  14. #59
    MarvinTheMartian
    Guest

    Default

    hmmm, a lvl 62 rogue...tanked tk and talos? think not, you mean you helped kill them? cause i am almost lvl 70 and i barely tank tk massived with 3 or 4 full healers.

  15. #60
    FatM4n
    Guest

    Default

    Originally posted by MarvinTheMartian
    come on...didnt see that one coming? lol, dont leave items with people, if i do i boss, i do it with ONLY people i have known for a while and fully trust ( not many ) and it stays within the people that did the boss, no outside people touch the drop unless we decide to give it to them. otherwise....you get assholes like that and say bye bye to everything.
    he was the one who started the clan
    we all didn't se that coming

Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •