Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 16 to 30 of 102

DarkForces owned Imsorry at Isiloon

This is a discussion on DarkForces owned Imsorry at Isiloon within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; nice loot, wheres the bus bes? :P...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    659

    Default

    nice loot, wheres the bus bes? :P

  2. #17
    Senior Member Many's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Stockholm
    Posts
    1,260

    Default

    flame about?
    after get the box they started to shout and cry as noobs they are. even being a game they dont know how to accept a lose

    Im bored of Imsorry, most of them are retarded and selfish people...
    and u are more bored than me about that xD arent you?

    btw we drained faster, thats the only thing that u have to do :P but i guess imsorry dont know... and i bet they could make 2x party with 8rogues lol
    u are so smart come darkforces?[/b]
    I'm smart too! lemme come! owh yeah.. I'm human h34r:

  3. #18
    IAMstong
    Guest

    Default

    You are as retarded as some polish clan on girakon
    Why are you so happy? I would be ashamed if I got a unique in this way you should go dig a hole and get ur clannies inside there and not come out till the 3rd world war starts[/b]
    Lol u talk like we killed ur close friend or something. So what so bad in here? :angry:

  4. #19
    Royalassassin
    Guest

    Default

    loving the gear on that warrior

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    McTasty!
    Posts
    907

    Default

    loving the gear on that warrior[/b]
    ye can i get 1 of them sets h34r:

  6. #21
    japo
    Guest

    Default

    You are as retarded as some polish clan on girakon
    Why are you so happy? I would be ashamed if I got a unique in this way you should go dig a hole and get ur clannies inside there and not come out till the 3rd world war starts[/b]
    u mean u never killed isiloon? well good luck farming kekurikekukaka then ^^

    ur mum slapped you today? so sry then, go sleep kiddo

  7. #22
    rostoen1990
    Guest

    Default

    You are as retarded as some polish clan on girakon
    Why are you so happy? I would be ashamed if I got a unique in this way you should go dig a hole and get ur clannies inside there and not come out till the 3rd world war starts[/b]
    Think about what u say :lol:
    the reason they got the drop was because they drained first, and I pritty sure their clan can take it by themself.

    This was actually the stupidest thing I heard since secon world war!

  8. #23
    Warrior of the Brocoli Senior Member Parasitic's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Houston Tx
    Posts
    3,292

    Default

    Gratz, you beat ImSorry, even tho half of them suck and half the good players quit...

  9. #24
    IAMstong
    Guest

    Default

    Gratz, you beat ImSorry, even tho half of them suck and half the good players quit...[/b]
    Half? With their items hard not to play good :angry:

  10. #25
    Warrior of the Brocoli Senior Member Parasitic's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Houston Tx
    Posts
    3,292

    Default

    Half? With their items hard not to play good :angry:[/b]
    Items make them hit hard, I'm talking about how many actually have skills...most of the good people in ImSorry are mages, and a the priests are pretty good at support as well, a few good warriors, and a few good sins, but rest are gay. Anyway gratz on beating TeH GaYzOrS

  11. #26
    najtonlajn
    Guest

    Default

    yeah pwn them more!!!

  12. #27
    dliel
    Guest

    Default

    imsorry > DF !

    gratz for this drop, and good ks.

  13. #28
    Miss_Cleric
    Guest

    Default

    imsorry > DF !

    gratz for this drop, and good ks.[/b]

    aww poor imsorry didnt get EVERY single isiloon ever on their server :[

    greedy bastards imo <_<



    and p.s - its not a ks if they got the drains in first lolz

  14. #29
    Senior Member ::Blizzard::'s Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Wa.
    Posts
    621

    Default

    uhh grats.why are they farming anyways? They duped enough +3&#39;s when I was on that server...

  15. #30
    Banned
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    .
    Posts
    1,997

    Default

    gratz but im sure theyll take next one. GL

    yes knoisy did get slapped

Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •