Page 1 of 19 1234511 ... LastLast
Results 1 to 15 of 277

DrDuran's Pk video.

This is a discussion on DrDuran's Pk video. within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; So I finaly put together this video, I kinda rushed it towards the end of making/editing. Love it, hate it, ...
Page: 1


  1. #1
    PaPaSmurF
    Guest

    Talking

    So I finaly put together this video, I kinda rushed it towards the end of making/editing. Love it, hate it, i dont care just rate it.
    And to those who expected more, sorry. And to those who expected less, lol.

    http://files.filefront.com/finalpkvideowmv...;/fileinfo.html

    In the video, H0rror beat me 1v1 a few times, and that wasnt the 'real' Tekton.
    I wanted to give credit were it was due, they both pwnage warriors.
    Anyways, enojoy. h34r: h34r:
    Btw, thanks to the priests of BadCompany that cure me every 2 seconds lol. And Shaaazaaam's brother for helping me.
    Kinda sucks cause im slowed every 2 seconds, nothing i can do tho. :x

    Btw this was all frapsed between 2 wars and like 4 runs in CZ. Some of its older material just cause i kept forgetting to start fraps before war like a newb ^^.

    Btw this is my first video, and only like my 3rd time using fraps. It was my first tim using windows movie maker also. So editing i not awesome or anything.

    The music is Soldja boy remix (dont liek rap but the drums sound awesome.) and Crossfade - So Cold.
    Keep on topic please.

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    650

    Default

    first xD

  3. #3
    Senior Member 1loveyoUUU's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    468

    Default

    secondxD

  4. #4
    Senior Member lamigra's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    <(*_*<) <(*_*)> (>*_*)> Viva La Raza
    Posts
    355

    Default

    Woot sex plx

  5. #5
    Senior Member MeisterShizzle's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Belguim!.
    Posts
    2,077

    Default

    3rd

  6. #6
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Dlin

  7. #7
    PaPaSmurF
    Guest

    Default

    Dlin[/b]
    lol i dunno if its worth it ^^ :x
    just wtch teh little screen :P

  8. #8
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    lol i dunno if its worth it ^^ :x
    just wtch teh little screen :P[/b]
    Quality > all

  9. #9
    MacedonianSlayer
    Guest

    Default

    nice 9/10

  10. #10
    Senior Member lamigra's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    <(*_*<) <(*_*)> (>*_*)> Viva La Raza
    Posts
    355

    Default

    10/10 cause i am in it jk

  11. #11
    PaPaSmurF
    Guest

    Default

    :P <3 męgra

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Romania
    Posts
    610

    Default

    Downloading , i hope i&#39;m in the video ^_^ . For some reason my download speed is pathetic today only 60 kb/s and yesterday i was downloading with 450 kb/s.

  13. #13
    ::ShockWave::
    Guest

    Default

    great 10/10

  14. #14
    PaPaSmurF
    Guest

    Default

    thnx for comments <3

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Peru
    Posts
    535

    Default

    nice combo u should work in ur potting bcz its a fault to went to 0 mana >< but nice combo again xD 9/10 post more vs, against sins or something :x

Page 1 of 19 1234511 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •