Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 31

Duo video

This is a discussion on Duo video within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3KFZ-Y_zGU0&feature=channel_video_title]YouTube - ‪Film_0001.wmv‬‏[/ame] Just found this video !! its kinda old o_o !!...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default Duo video

    [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3KFZ-Y_zGU0&feature=channel_video_title]YouTube - ‪Film_0001.wmv‬‏[/ame]

    Just found this video !! its kinda old o_o !!

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    433

    Default

    asdfghjgzAsadfdghd FIRST

    btw, nice hax

  3. #3
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    o rly ? !!!!!!!!!

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default

    Quote Originally Posted by Kallop View Post
    o rly ? !!!!!!!!!
    what? !!!!!!!

    prit laff u zor !

  5. #5
    Senior Member Jazzstick's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Denmark
    Posts
    112

    Default

    simon > everyone else!

  6. #6
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    simon never heard of reverse life? scrub bb.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    sweden
    Posts
    351

    Default

    Quote Originally Posted by MushtMan View Post
    simon never heard of reverse life? scrub bb.
    ?? explain pls

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    433

    Default

    Quote Originally Posted by mushtman View Post
    simon never heard of reverse life? Scrub bb.
    no comprendeeeeeeeeeeeeeee

  9. #9
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    Quote Originally Posted by Bison View Post
    what? !!!!!!!

    prit laff u zor !
    idk why dont u tell me? !!!!!!!!

  10. #10
    Member MUSE's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Poland
    Posts
    36

    Default

    newbzor bizonarus, that movie sux man!

    xDancer!

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default

    Quote Originally Posted by Kallop View Post
    idk why dont u tell me? !!!!!!!!
    o_o are u drunk?

  12. #12
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    no im not. !!!!!!!

  13. #13
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    Quote Originally Posted by crabman View Post
    ?? explain pls
    srsly though why no reverse life? and one part u tormented then malice the same person.

    sry worst priest on c-west ok bye.

    P.S. bison is the best, and btw don't u just hate it when u torment and do the macro thing for !#[email protected]#$ torment dropped !##$ but u get canceled but u still said u dropped torment when u didnt... gae.

  14. #14
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default

    Quote Originally Posted by MushtMan View Post
    srsly though why no reverse life? and one part u tormented then malice the same person.

    sry worst priest on c-west ok bye.

    P.S. bison is the best, and btw don't u just hate it when u torment and do the macro thing for !#[email protected]#$ torment dropped !##$ but u get canceled but u still said u dropped torment when u didnt... gae.
    seriously i miss my baby ;(

  15. #15
    Banned Regular Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Porto, Portugal
    Posts
    287

    Default

    Quote Originally Posted by Bison View Post
    seriously i miss my baby ;(
    bring back ur sin noob

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •