Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 16 to 30 of 82

First II +7 on Ionia

This is a discussion on First II +7 on Ionia within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol and tomorrow ? shell+9 set? I see that ppl already selling alot GB's on Ionia Marketplace How dumb ist ...
Page: 2


  1. #16
    MeinKampf Diez Senior Member DrUnKeNmAsTeR's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Germany
    Posts
    1,695

    Default

    lol

    and tomorrow ? shell+9 set?

    I see that ppl already selling alot GB's on Ionia Marketplace
    How dumb ist this server ?

    btw a server with clans like Phaselis and Miracle will end Bug abuse, Koxp and other cheats

    to all gg's
    Have fun in a server which on first day sucked

  2. #17
    Senior Member kaldra9's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    in front of the pc :D
    Posts
    405

    Default

    lol

    and tomorrow ? shell+9 set?

    I see that ppl already selling alot GB's on Ionia Marketplace
    How dumb ist this server ?

    btw a server with clans like Phaselis and Miracle will end Bug abuse, Koxp and other cheats

    to all gg's
    Have fun in a server which on first day sucked[/b]
    no kanka ıs legıt serwer oke

    XD

  3. #18
    Lati
    Guest

    Default

    GL to all who went to Ionia ^^

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    154

    Default

    They get GB's from Abyss Gems

  5. #20
    Lati
    Guest

    Default

    Gold bar (1 in 620,000)
    lucky?

  6. #21
    Tsikis
    Guest

    Default

    its ok guys this is server with turks ...in 1 months u will see items +8 maybe +9 and unigues +1 or so :P

  7. #22
    Senior Member Blast_Radius's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    559

    Default

    They get GB's from Abyss Gems [/b]
    Nah, they're buying from Gold Farmers and reselling. Technically they're supporting gold farmers by doing this and in turn ruining the new server. Market moderators seem ok with it though, so I'm not complaining.

  8. #23
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    799

    Default

    Just look at c-east crazy items and c-west crazy items

  9. #24
    Senior Member Appetite's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    AUSTRALIA
    Posts
    446

    Default

    Just look at c-east crazy items and c-west crazy items [/b]
    lol but half of c west's crazy items had SS's of the upgrade :S

  10. #25
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    Gold bar (1 in 620,000)
    lucky?[/b]
    hahahah..Theres 0 chances to get 1 dude :P.. Koxpers making cash and selling it so fucking fast.

  11. #26
    4-stroke
    Guest

    Default

    its ok guys this is server with turks ...in 1 months u will see items +8 maybe +9 and unigues +1 or so :P[/b]
    i'm gonna make +8 weps and armors first month to so that's pretty normal :s

  12. #27
    dizz123
    Guest

    Default

    i'm gonna make +8 weps and armors first month to so that's pretty normal :s[/b]
    wow nice weapon for sure buying ib+7 or 8 or ee+7 pm plx :P j/j

  13. #28
    ScottCW1
    Guest

    Default

    Just look at c-east crazy items and c-west crazy items [/b]
    cwest crazy items? hardly? i cant even find +7 fp in merchant =]

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Queens, New York
    Posts
    447

    Default

    yea, c-west had some crazy upgraders, but i still bet with that ii+7, he/she still gets ripped but like mirage daggers +6 reduced


    rofl

  15. #30
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    799

    Default

    I ment, look at the difference between c-east and c-west.

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •