Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

First war on new server :)

This is a discussion on First war on new server :) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; First war on PvP server 2...
Page: 1


  1. #1
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    First war on PvP server 2


  2. #2
    magnified
    Guest

    Default

    stonecold, hacks

  3. #3
    ISeeYouPee
    Guest

    Default

    who is that pwner i wonder

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    2,293

    Default

    lmao ORC won every single war. 1-4

  5. #5
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    rofl... orcs are like 5:1 humans

  6. #6
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    PARAMUN SPOT 2 NEED MELEE's

    lol

  7. #7
    Jason269
    Guest

    Default

    LMAO

    man i wish i can fucking log zz

  8. #8
    magnified
    Guest

    Default

    haha paras r good exp at 80

  9. #9
    HeadOnHead
    Guest

    Default

    I see Frukwan is still 24/7 lying against others and editting pictures

  10. #10
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    what ? editing ? huh lol ..

  11. #11
    Senior Member springer100's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    poland
    Posts
    576

    Default

    only plat prem can log there? :x

  12. #12
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    all prem i thinks

  13. #13
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    I see Frukwan is still 24/7 lying against others and editting pictures[/b]
    wtf?
    get your silly cunt out of here
    fucking randoms

  14. #14
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    lol hes cool wid his 3 posts and sayin random crap

  15. #15
    maxi3max
    Guest

    Default

    the post count doesnt mean anything..
    Btw next time i go human cuz we cant pk in orc side..

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •