Page 6 of 93 FirstFirst ... 23456789101656 ... LastLast
Results 76 to 90 of 1393

Girakon Character Stats

This is a discussion on Girakon Character Stats within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; posted on the general section but guess ill post it here too[/b] my love ^_^ :wub: even tho the ap ...
Page: 6


  1. #76
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alabama, USA
    Posts
    1,055

    Default




    posted on the general section but guess ill post it here too[/b]
    my love ^_^ :wub: even tho the ap is lower than raptor, I can assure HB +6 hits harder than raptor +7.

  2. #77
    Snirr5
    Guest

    Default




    posted on the general section but guess ill post it here too[/b]
    holycrap. nice

  3. #78
    Goliath
    Guest

    Default




    posted on the general section but guess ill post it here too[/b]
    ah just realised u use 2k hp and 350 ac scrolls
    im only using 1500 and 300 ac with no enchants or ac/hp valks. But ur stats are still hot. Gft hb plx

  4. #79
    Thomzz
    Guest

    Default


    with noob armor


    lolol

  5. #80
    Senior Member BloodyCurse's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    1,263

    Default




    posted on the general section but guess ill post it here too[/b]
    respect, impressive, pwn

    Very Nice work !

  6. #81
    Acostic
    Guest

    Default

    wow gatsby nice stats ><

  7. #82
    poiz3n
    Guest

    Default

    theres already a lvl 70 on girk oO

  8. #83
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    theres already a lvl 70 on girk oO[/b]
    ss plz

  9. #84
    Senior Member Xero's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,757

    Default

    theres already a lvl 70 on girk oO[/b]
    ofc a lie.

  10. #85
    nigilo22
    Guest

    Default

    This is my noob warrior without any ac or hp valks.
    Note: Stats increased. ss was taken a few days ago and ive gained a level and some items since then xD



    Post your please[/b]

    Nice picture

  11. #86
    hab
    Guest

    Default



    Info :
    - low hp
    - low man
    - but i&#39;m full dmg&#39;er and it&#39;s my build :P
    - i&#39;m unmastered ... that sux

  12. #87
    Axarus
    Guest

    Default

    <3 Hab better then my mastered rogue

  13. #88
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Rep that NYC
    Posts
    2,057

    Default

    Damn lol, you must get ripped by mages.

  14. #89
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Posts
    3,170

    Default

    i got lvl 70 warrior. ss in my sig
    *|
    *V

  15. #90
    piedras
    Guest

    Default

    hab good stats

Page 6 of 93 FirstFirst ... 23456789101656 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •