Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 46 to 60 of 111

Greatest Hits from BabyBash

This is a discussion on Greatest Hits from BabyBash within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol stfu magic, stop trying to defend him. He is a scammer, and his movie sucked ass (yes i wasted ...
Page: 4


  1. #46
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    NYC
    Posts
    1,615

    Default

    lol stfu magic, stop trying to defend him. He is a scammer, and his movie sucked ass (yes i wasted 15 minutes watching this.)

    scroll raiding troll party ? priest spamming full heal? mage with a shield and run around tping?

    i can do that naked tbh.

    only thing worth mentioning was the bp vs with click potting, but that has been done in various movies[/b]
    +1

  2. #47
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    lol stfu magic, stop trying to defend him. He is a scammer, and his movie sucked ass (yes i wasted 15 minutes watching this.)

    scroll raiding troll party ? priest spamming full heal? mage with a shield and run around tping?

    i can do that naked tbh.

    only thing worth mentioning was the bp vs with click potting, but that has been done in various movies[/b]
    Sorry but you are such a over rated mage, you are a terrible support mage, it's just that you got good gear and you are good at getting kills. Last time i pk'd with you the only tp's we got is from the cz warp gate to the sundries.

  3. #48
    From the beginning Senior Member EG4L's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    2,119

    Default

    u run like such a pussy in cz puppet its funny

  4. #49
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    lol stfu magic, stop trying to defend him. He is a scammer, and his movie sucked ass (yes i wasted 15 minutes watching this.)

    scroll raiding troll party ? priest spamming full heal? mage with a shield and run around tping?

    i can do that naked tbh.

    only thing worth mentioning was the bp vs with click potting, but that has been done in various movies[/b]
    Ok, now please, tell me what him being a scammer has to do with his movie. Once you find the answer then get back to me.


    [spoiler]That might be kind of hard for you since IT DOESN'T.[/spoiler]

  5. #50
    Senior Member C4pt4iN's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,552

    Default

    Ok, now please, tell me what him being a scammer has to do with his movie. Once you find the answer then get back to me.[/b]
    Im gonna put it in a very simple way, scammers gets no credit whatsoever.

  6. #51
    Senior Member TheGodOfHell's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    785

    Default

    nice song

  7. #52
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Location
    Kansas City
    Posts
    2,603

    Default

    Im gonna put it in a very simple way, scammers gets no credit whatsoever.[/b]
    Not everyone thinks that way, unfortunately for you. You can say his video sucks, but you can't say it sucks just because he's a scammer.

  8. #53
    Banned
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    206

    Default

    nice movie

  9. #54
    Beramusian Senior Member Fr4nkie's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Perú
    Posts
    1,633

    Default

    Not even gonna watch it... everytime you post this shit its like you rub it in vans face more all the shit he lost.

    http://www.ko4life.com/forums/[email protected]%3E[/b]
    +1

  10. #55
    chimera2888
    Guest

    Default

    i agree wit magic post ur views and opinions on the vid not the person >.>

    on topic tbh the only part i liked about it was the ending :\
    4/10 for me (to long had to skip alot of scenes)

  11. #56
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

    Default

    Sorry but you are such a over rated mage, you are a terrible support mage, it's just that you got good gear and you are good at getting kills. Last time i pk'd with you the only tp's we got is from the cz warp gate to the sundries.[/b]
    Lol, that's because with +2 imirs or higher, chaotic +8, etc. you get so caught up in your ego of how much you tank that you actually suck more at the game cuz you realize money doesn't buy PK instinct.

  12. #57
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    2,293

    Default

    1: I don't even know who Josh is in-game, probably someone I would never ask to party with. I choose to play support mage with people I pk with, aka 4ComeonBaby / my Twin / SirLegend / GGsquads, and someone that actually matters, not random retards that runs away and get pwned. Besides, isn't CZ all about 1vs1 and getting kills? Or is it about running with rest of the nation and camp in front of the opponent's base? We are no longer playing Pre-KE KO, this is Moradon patch, PK is as lame as it gets. BTW: Have fun pking with Kloud / Pyro (aka the top tier mages LAWL)
    2: Meow: Ya sorry, not gonna fight a lvl 80 warrior with a full party while leveling in EW.
    3: Majix: it isn't hard to play a priest with full heal / full debuff, and raid noobs in CZ. I have been there and done that. Half of your equips come from Insanity / USD as well, I wouldn't be surprised you spend more money than me in Girakon lol.
    4: Magic, the video has nothing to do with him being a scammer, but the video sucks anyways, so who cares?

  13. #58
    Boyce
    Guest

    Default

    Good music

  14. #59
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

    Default

    1: I don't even know who Josh is in-game, probably someone I would never ask to party with. I choose to play support mage with people I pk with, aka 4ComeonBaby / my Twin / SirLegend / GGsquads, and someone that actually matters, not random retards that runs away and get pwned. Besides, isn't CZ all about 1vs1 and getting kills? Or is it about running with rest of the nation and camp in front of the opponent's base? We are no longer playing Pre-KE KO, this is Moradon patch, PK is as lame as it gets. BTW: Have fun pking with Kloud / Pyro (aka the top tier mages LAWL)
    2: Meow: Ya sorry, not gonna fight a lvl 80 warrior with a full party while leveling in EW.
    3: Majix: it isn't hard to play a priest with full heal / full debuff, and raid noobs in CZ. I have been there and done that. Half of your equips come from Insanity / USD as well, I wouldn't be surprised you spend more money than me in Girakon lol.
    4: Magic, the video has nothing to do with him being a scammer, but the video sucks anyways, so who cares?[/b]
    Well, seeing as how you aren&#39;t as pro of a mercher as you claim.. and you actually have bought GB&#39;s for usd (hince why you pmed me on dragonaire asking to buy GB&#39;s for USD). But sure =] Also, I have spent 3 Gold prems, rest bronze on gira.. and the only item i bought for USD was a RoL that I sold 10 GB&#39;s for USD and then bought. I&#39;ve made, so far, over 2-2.5k+ off selling remerchanting profits and my own gear and more to come. Insanity did help me get gear, and I <3 them for that.. but do keep in mind that I spent hours at isiloons, felankors, and gave in every eslant drop, so had i sold those drops or taken the fela/isi time to go farm, i probably woulda made more in the long run

    And yes I know that playing a FH priest isnt that hard, and since you&#39;ve been there and done that, maybe you should USD some more and get a priest again, since mage isn&#39;t working out that well for you.

    And lastly, I find it ironic that you wish to flame babybash when according to what the grapevine told me, you&#39;ve been buying a lot of cheap gear off of him lately, lawl? "I don&#39;t care where I get my gear from, it doesn&#39;t matter," but yet "Don&#39;t bite the hand that feeds you." Guess your morals are a bit maladjusted.

    Whatever, IDC I had fun on KO and made some good friends, something that you obviously lack. Enjoy your USDing on a dead server and sometime I&#39;ll fraps myself on a random mage and teach you how to TP.

    Peace out, and let movie discussion recommence.

  15. #60
    aero
    Guest

    Default

    I liked it ^_^

Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •