Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 42

Guess what i found ?

This is a discussion on Guess what i found ? within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; He just posted the vs,s that he won is normal[/b] yea but that will look like he only had 2 ...
Page: 2


  1. #16
    Tits or destiny? Senior Member Dark3lf's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Fınland oke?
    Posts
    2,976

    Default

    He just posted the vs,s that he won is normal[/b]
    yea but that will look like he only had 2 vs's and he won both. If he lost 5-2 he should post that he lost 5 rounds.

  2. #17
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    u win sum u lose sum ^^

  3. #18
    Senior Member TheGodOfHell's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    785

    Default

    Miaoussssssss^^[/b]
    lol xD


    btw nice minor (use pedal?) {dont flame just ask}

  4. #19
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    He just posted the vs,s that he won is normal and that u r 79 and he is 80 since u r a priest there isnt rlly a big diference only the 5 stats.

    And just saw this comment on youtube : "How about posting the 5 rounds you lost fag?" .It looks like someone need grow a bit.[/b]
    first that was not me ... and yup there is diff in rogue becuz if he was 79 he wouldnt have CP ...

    rofl ur crying when u did the same to nati, ur shit.[/b]
    im not salmin im hamad / and why nati get his bitch in arena ? oh help auto heal pls

    Rofl .. if u think that nati gone pwn me then ur dreaming .. when nati got pwned 1 time he left /cry ass hole

    OMG NO WHAT A SHAME

    Who gives a flying fuck?[/b]
    rofl .. i didnt do the post for u only .. so gtfo

  5. #20
    NaidenZ
    Guest

    Default

    he won, you lost

    what's wrong on the video ? I don't get it.

  6. #21
    DarK
    Guest

    Default

    IDK naiden, did you even read the topic?

    if someone did that to you, you'd be makin a topic too.

  7. #22
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    he won, you lost

    what's wrong on the video ? I don't get it.[/b]

    IDK naiden, did you even read the topic?

    if someone did that to you, you'd be makin a topic too.[/b]
    PWND !!! ROFL...


  8. #23
    Brun
    Guest

    Default

    IDK naiden, did you even read the topic?

    if someone did that to you, you'd be makin a topic too.[/b]
    Lol. btw nice priest post some stats plix =P

  9. #24
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    Sure soon =)

  10. #25
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Czech republic/Spanish
    Posts
    572

    Default

    he won, you lost

    what's wrong on the video ? I don't get it.[/b]
    I think u r bigest noob ever.
    I remember when u make like 10 topics about sin on c-west?

  11. #26
    NaidenZ
    Guest

    Default

    I think u r bigest noob ever.
    I remember when u make like 10 topics about sin on c-west?[/b]
    I wonder why I would make a topic about sin on c-weast since I never played there, and btw look at yourself before say " noob " to anyone else , maybe you might realize who is the noob.

    PWND !!! ROFL...[/b]
    wow I got pwned !

    /not :<

    yes maybe I&#39;d make a topic with a video or some ss&#39;s not jus talking how good I&#39;m killing a guy with my shells+9 nd hb9

    but salmin , for be honest, even if you won 5-2, just losing 2 times against him with ur shells9/hb9 is a shame

  12. #27
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    I wonder why I would make a topic about sin on c-weast since I never played there, and btw look at yourself and realize who is the noob.
    wow I got pwned !

    /not :<
    yes maybe I&#39;d make a topic with a video or some ss&#39;s not jus talking how good I&#39;m killing a guy with my shells+9 nd hb9 :lol:[/b]
    hey jealous ..

    did u watch the movie ??

    i didnt kill a guy .. he killed me and i think its fun so i post it

    dont think everyone is gay like you .. crying when someone kill you

    Well dude u should learn someday how to feel the fun in game .. not always keep crying

    and yea .. u didnt like 10 topics crying when IDevil raped ur ass

    just to let u know that assasin have dual shards+9 .. fps +9 shell paul +7 reb

    hey i cant stop laugh when i read ur post " My minr > boo minor "

    BOOOOOO / 00000000 didnt use koxp .. + there is no comparing with ur sux minor and boo&#39;s minor

    dont compare yourself with them

  13. #28
    NaidenZ
    Guest

    Default

    am I jealous ? lmao, that made my day XD

    I wonder if IDevil raped my ass then why he deleted his video? and why I&#39;ve asked him like 10 times and he don&#39;t want make vs anymore ?

  14. #29
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    am I jealous ? lmao, that made my day XD

    I wonder if IDevil raped my ass then why he deleted his video? and why I&#39;ve asked him like 10 times and he don&#39;t want make vs anymore ? [/b]
    OMG FUK!!! funn sooo funn h34r: -.-


    Because you start crying like kid .. actually your a kid

    after u sucked him and u promised him u will shut up for ever he delete them

  15. #30
    NaidenZ
    Guest

    Default

    OMG FUK!!! funn sooo funn h34r: -.-
    Because you start crying like kid .. actually your a kid

    after u sucked him and u promised him u will shut up for ever he delete them[/b]
    the truth is, after I killed him ( even while he was using dd) he said, " I can&#39;t , I need more items, we will make vs alter ok? when i get more items " and I will detele the video if you delete the all the ss&#39;s you have posted in ko4life, I said ok , why not

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •