Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 51

Help Plz

This is a discussion on Help Plz within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; People I this photo at a forum saw. How can one make such a clan sembol? can someone help me? ...
Page: 1


  1. #1
    AbsoLudv0dka
    Guest

    Thumbs up


    People I this photo at a forum saw. How can one make such a clan sembol? can someone help me? not which one, that made photo separates in the back stands a Rogue clan more leader, looks times him its sembol. Pm ME if someone that to make can. Thanks beautiful x)

    http://img227.imageshack.us/img227/7607/symbolpu9.jpg

  2. #2
    1Like
    Guest

    Default

    nyce anglysh

  3. #3
    AbsoLudv0dka
    Guest

    Default

    nyce anglysh[/b]

    wenn du Deutsch verstehst kann ich Deutsch sprechen.. wenn du nichts verstehst dann verschwinde du arschlog

  4. #4
    Mega.Pixel
    Guest

    Default

    Jeder kann doch nicht Deutsch reden omg :lol:

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    I don't understand a shit :S and this is probably visual bug

  6. #6
    PlayerofRogueC0la
    Guest

    Default

    nyce anglysh[/b]
    zzzzzzz stfu u peice of shit you make fun of him cuz he isnt a good speaker of english? suck my dick you racist prick

  7. #7
    menu
    Guest

    Default

    wenn du Deutsch verstehst kann ich Deutsch sprechen.. wenn du nichts verstehst dann verschwinde du arschlog[/b]
    he said: if you understand german then i speak german.. if you don't understand anything, then fuck off you asshole


    Jeder kann doch nicht Deutsch reden omg :lol:[/b]
    he said: everyone can speak german

    rofl einige könnens einige nicht


    B) :huh: :mellow:

  8. #8
    Senior Boss Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Poland
    Posts
    907

    Default

    but its english forum so .. u should use english ;p

  9. #9
    Fallensix
    Guest

    Default

    Ic words there, but I cant see any point XD

  10. #10
    Helios
    Guest

    Default

    Swiss > german
    English > türkish ok?

  11. #11
    ISeeYouPee
    Guest

    Default

    zzzzzzz stfu u peice of shit you make fun of him cuz he isnt a good speaker of english? suck my dick you racist prick[/b]
    wow so much hatetred...
    nobody is perfect hehe

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    Ic words there, but I cant see any point XD[/b]
    ROFL

  13. #13
    SilentDaemon
    Guest

    Default

    Swiss > german
    English > türkish ok? [/b]
    english>german

  14. #14
    G0D
    Guest

    Default

    I don't understand a shit :S and this is probably visual bug[/b]
    It's not visual bug noob. Only l33t clan's have this type of symbol.


    Shot at 2007-07-20

  15. #15
    Hostibus
    Guest

    Default

    .png files are workin now or what ? :>

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •