Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 21 of 21

How u guys like my clan symbol :D

This is a discussion on How u guys like my clan symbol :D within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; haha i like the clan name :P.... symbol not that bad...
Page: 2


  1. #16
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    haha i like the clan name :P.... symbol not that bad

  2. #17
    Senior Member OmgThisIsMe's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Proud to be Israeli
    Posts
    2,781

    Default

    Its too big and low graphic , quality sucks at all , i prefer small and with nice effect .

    Hope you understood , anyway good luck.

  3. #18
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Near table
    Posts
    966

    Default

    hmmmm hmmm its ok.... :huh:

  4. #19
    Senior Member Toadie's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    922

    Default

    dont like it

  5. #20
    B1tesizeThriLL
    Guest

    Default

    Not gonna lie, it's kinda lame... :mellow:
    Just doesn't go with your clan name :P

  6. #21
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Its too big and low graphic , quality sucks at all , i prefer small and with nice effect .

    Hope you understood , anyway good luck.[/b]
    +1

    Effect & quality for all

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •