Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 29 of 29

I've got the coolest BUS' of all!

This is a discussion on I've got the coolest BUS' of all! within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; haha this pic made my day So damn funny to see thing like this :P...
Page: 2


  1. #16
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    haha this pic made my day So damn funny to see thing like this :P

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    296

    Default

    thats just before u got killed by a novatown and getting 30stone from a turk^^

    btw a sweet bp in the background h34r:

  3. #18
    llJuanMall
    Guest

    Default

    God make sure you dont send it with CS
    soon K2 will think its a serous bug and disable BUS for a looong time[/b]
    lol xD

  4. #19
    Senior Member 1loveyoUUU's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    468

    Default

    xDD

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Argentina, not Mexico
    Posts
    2,532

    Default

    lol xD

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Peru
    Posts
    535

    Default

    that is a pus =x perfect upgread scroll x) gogogo giga +8

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Peru
    Posts
    535

    Default

    double post h34r:

  8. #23
    f0rezt
    Guest

    Default

    maybe with that u can upgrade a 100% to +8 :P :lol:

  9. #24
    Senior Member Xero's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,757

    Default

    Lol xD...Try upgrade something o.o

  10. #25
    Boyce
    Guest

    Default

    lol

  11. #26
    MeinKampf Diez Senior Member DrUnKeNmAsTeR's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Germany
    Posts
    1,695

    Default

    gift pls

  12. #27
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    575

    Default

    1st[/b]
    GM warn him pls...useless spam...

    btw, my valkyries have lost their expiration days

  13. #28
    80mage
    Guest

    Default

    LMAO i still think its a glitch

  14. #29
    Community Nazı Senior Member schrotti's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nazıland
    Posts
    3,482

    Default

    LMAO i still think its a glitch [/b]

    it actually is, some sort of hardcore glitch - its not a visual one.

    For some reason the Halloween spear lost its Expiration Date, however the BUS' have it now.
    And no, its not visual, i've even traded them to a friend - merched them, etc, Everyone seems to get that on that 4 BUS'.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •