Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

id like a sig mr sigsmith

This is a discussion on id like a sig mr sigsmith within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; id like a sig with RedfieldTnT on the picture somewhere :P and this somewhere inside it as well :P ill ...
Page: 1


  1. #1
    redfieldTnT
    Guest

    Default id like a sig mr sigsmith

    id like a sig

    with RedfieldTnT on the picture somewhere :P
    and this somewhere inside it as well :P
    ill gift some diez xp for the sig

    pls mr sigsmith


  2. #2
    Phosgene
    Guest

    Default

    u racist i remeber once u didnt buy my durandal +7 because it was reduced and didnt have elemental...u racist bastered !

  3. #3
    redfieldTnT
    Guest

    Default

    LoL
    i remember when i said ur sig looked like the veins on my testicleeees

  4. #4
    PwnerBaba
    Guest

    Default

    Saw II = bad movie k ?

  5. #5
    redfieldTnT
    Guest

    Default

    ur opinion = shit k

  6. #6
    Phosgene
    Guest

    Default

    yea i remember that too red LOL , that made me laugh so badly...jeez

  7. #7
    redfieldTnT
    Guest

    Default

    <3 was a joke made in good intentions for shits n giggles
    i sitll want a sig and i like to say sigsmith

  8. #8
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    that movie was just nasty.
    the part when the lady gets her hands caugh in the holes in the hanging box with the antidote = ruined the movie cuz of such a stupid actor -_-

  9. #9
    redfieldTnT
    Guest

    Default

    good thing she was in the arm trap

  10. #10
    redfieldTnT
    Guest

    Default Re: id like a sig mr sigsmith

    Originally posted by redfieldTnT
    id like a sig *

    with RedfieldTnT on the picture somewhere :P *
    and this somewhere inside it as well :P *
    ill gift some diez xp for the sig * * *

    pls mr sigsmith



  11. #11
    redfieldTnT
    Guest

    Default Re: id like a sig mr sigsmith

    Originally posted by redfieldTnT+--><div class='quotetop'>QUOTE(redfieldTnT)</div>
    <!--QuoteBegin-redfieldTnT
    id like a sig *

    with RedfieldTnT on the picture somewhere :P *
    and this somewhere inside it as well :P *
    ill gift some diez xp for the sig * * *

    pls mr sigsmith


    [/b]

  12. #12
    idefix
    Guest

    Default

    Originally posted by giga
    that movie was just nasty.
    the part when the lady gets her hands caugh in the holes in the hanging box with the antidote = ruined the movie cuz of such a stupid actor -_-
    that scene was damn nasty lol : / i dont get it why the fuck she put her other hand in there too, first she put one hand in but then she put the other hand in too -.-

    but good movie.

  13. #13
    PwnerBaba
    Guest

    Default

    Originally posted by idefix+--><div class='quotetop'>QUOTE(idefix)</div>
    <!--QuoteBegin-giga
    that movie was just nasty.
    the part when the lady gets her hands caugh in the holes in the hanging box with the antidote = ruined the movie cuz of such a stupid actor -_-
    that scene was damn nasty lol : / i dont get it why the fuck she put her other hand in there too, first she put one hand in but then she put the other hand in too -.-

    but good movie.[/b]

    Doooh, u are like 5min away from die, wouldn't u do that to save urself ?? + maybe if she put her other arm in there, maybe she could like push out the other. ?!?!??!?!

  14. #14
    redfieldTnT
    Guest

    Default

    read first post
    i thot id have a freaking cool siggy by now zzzzzz

  15. #15
    Babek
    Guest

    Default


Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •