Page 2 of 13 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 16 to 30 of 192

Love Crictical Point

This is a discussion on Love Crictical Point within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; was so funny to hear it in vent though ... poor Pipo and no it wasn't malice, it was torment, ...
Page: 2


  1. #16
    Gate7
    Guest

    Default

    was so funny to hear it in vent though ... poor Pipo and no it wasn't malice, it was torment, he was lucky he wasn't parasited too lol, kinda parasited Jasivien instead.

  2. #17
    CuriositY
    Guest

    Default

    Nice hit Felix

  3. #18
    Sergeant Senior Member AlwaysDown's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Next Door
    Posts
    894

    Default

    Pwnt

  4. #19
    human_sin
    Guest

    Default

    damn ncie dmg

  5. #20
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    7k mana... lol

  6. #21
    Senior Member Helseth's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,259

    Default

    lol

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,453

    Default

    you are such a hottie felix! On another note, your char almost has as much HP as peternorth at 70

  8. #23
    agendas
    Guest

    Default

    thats it? nice hit

  9. #24
    turles
    Guest

    Default

    wtf !

    wtf ! what a own : O

  10. #25
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Israel
    Posts
    526

    Default

    Nice damage :mellow: .. btw you must change your skill bar dude h34r:

  11. #26
    greishkan1
    Guest

    Default

    Why should he?

  12. #27
    silverbuffer18
    Guest

    Default

    so close to 5k damage:0

  13. #28
    POLISH PLAYBOY Senior Member BabaHypno's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    EUKO
    Posts
    846

    Default

    I wish I had patience to lvl up my char to 80 :>

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,453

    Default

    his skillbar is fine, not everyone is a double minor scrub.

  15. #30
    Senior Member Shiver's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Poland
    Posts
    116

    Default

    lol nice hit

Page 2 of 13 FirstFirst 12345612 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •