Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 86

My 1st pk vid: k22k Manes support BP pk vid ( I hope you enjoy it, please watch)

This is a discussion on My 1st pk vid: k22k Manes support BP pk vid ( I hope you enjoy it, please watch) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; This is the link to my movie click it to download it http://files.filefront.com/Jc+k22k+1st+pk+...;/fileinfo.html It is 9 mins long but i ...
Page: 1


  1. #1
    RiseAgainst_
    Guest

    Wink

    This is the link to my movie click it to download it

    http://files.filefront.com/Jc+k22k+1st+pk+...;/fileinfo.html

    It is 9 mins long but i enjoyed so much watching it so i hope u do it too

    No duffs were used in 1v1's because many*turks town when they get duffed and also they bitch at me or call me a noob for doing so. I prefer just healing myself against those overpowered/overleveled*turks.

    Song list:

    Audioslave - Show Me How To Live*
    Headhunterz - Rock Civilization
    Rise Against - Prayer Of The Refugee

    Thanks for watching

    P.s: my experience as a BP is of 1 month or 1 month and a half. I am known as a warrior and im back to playing warrior so dont think i've been playing priest for years

  2. #2
    aero
    Guest

    Default

    1st ;o

    holy fuck that is big

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Israel
    Posts
    558

    Default

    best bp i ever played with .

  4. #4
    RiseAgainst_
    Guest

    Default

    Its big but worth it :=)

    Leave ur comments please

    <3 longstory @ elad/Reinhardt my pk buddy

  5. #5
    Senior Member ILikeeee's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Poland
    Posts
    1,020

    Default

    You should use duffs a bit often, not just heal-attack.

    Pretty nice. 8/10

  6. #6
    Delicious
    Guest

    Default

    damn this vid is freakin bigg :P hopefully it&#39;s worth it :P

  7. #7
    piedras
    Guest

    Default

    7/10

  8. #8
    black_11
    Guest

    Default

    <3 GG jc

    Too bad those times are over now

    Gonna miss ya <3

    Erik

  9. #9
    callik
    Guest

    Default

    spent to much time healing.. other then that it was ok 7/10

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Germany ಠ_ಠ
    Posts
    7,324

    Default

    not good imo
    in vs you aint duff but full heal urself? Lol
    against vs Vadi , damn that was a waste...

  11. #11
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    umm, full heals in vs&#39;s = gay

    and the othe lvl 80 warrior was either already duffed, or non buffed, cause you were hitting him 800&#39;s

  12. #12
    Jay
    Jay is offline
    Senior Member Jay's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Roc - Ny
    Posts
    908

    Default

    by the looks of ure hp bar spiking up n down so fast im guessing ure str build??

    anyways decent movie, gogogo buffer :P .. buffer > duffer for bp

  13. #13
    RiseAgainst_
    Guest

    Default

    spent to much time healing.. other then that it was ok 7/10[/b]
    I consider myself a support BP, i like to keep my party alive then i duff*then*i*go*for*my*targets.

    I do think i should duff more often

    not good imo
    in vs you aint duff but full heal urself? Lol
    against vs Vadi , damn that was a waste...[/b]
    If i duff them they might run no shit :angry:


    umm, full heals in vs&#39;s = gay

    and the othe lvl 80 warrior was either already duffed, or non buffed, cause you were hitting him 800&#39;s[/b]
    He wasnt duffed and full heal in vs isnt gay when u vs LVL 80&#39;s with +2/+1 uniques and u r using +0&#39;s and lvl 72

    If i was them i would be able to cancel my heals, if u can see in vadi&#39;s vs he could have killed me if he cancelled my heals but i guess he&#39;s not good enough. Also xnoman could have killed me but the gay kept sliding me and didnt attack me when he should have ^^ its all about running when u know u can die then heal it up

    Also if i maliced them i wouldnt have to 10k heal

    by the looks of ure hp bar spiking up n down so fast im guessing ure str build??

    anyways decent movie, gogogo buffer :P .. buffer > duffer for bp[/b]
    Im hp build always :P and i use dual rol instead of rocs


    P.s: dont tell longstory but i pked all the video with him and i didnt thank him in the movie :mellow: :huh:

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    Bretty nice 8/10 But why u use heal in vs? :huh:

  15. #15
    Vikema
    Guest

    Default

    normal vid :unsure:

Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •