Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 45

My Archer Combo :)

This is a discussion on My Archer Combo :) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; more like thousands of dmg every second. I timed how long it took for a cycle of 8 arrows and ...
Page: 2


  1. #16
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    317

    Default

    more like thousands of dmg every second. I timed how long it took for a cycle of 8 arrows and it was .8 seconds.

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    91

    Default

    Lol do ppl rlly still do the whole rate my combo thing. Ah , to be a player in your 2nd year again. Nothing like the memories.

  3. #18
    Banned for scamming.
    Join Date
    May 2010
    Posts
    142

    Default

    Quote Originally Posted by Elect View Post
    ...they need to be way OvergeareD to beat ya by tanking u :P
    Hell yeah!

  4. #19
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    317

    Default

    lol overgeared good to see you back man. We should have a friendly verse again sometime xD

  5. #20
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    montreal
    Posts
    476

    Default

    You should have done a pk vid back in the time of rlb with nefarious and your boy Kluska AKA THE UNBEATABLE BOSS MACHINE haha

  6. #21
    Tanri
    Guest

    Default

    Damn nice combo. Well, at least for me. I really enjoyed while watching it and felt jealous. I'd be glad to hear some archer combo tips from you :/

  7. #22
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    317

    Default

    lol gab come to orc side and we can since i went CZ.
    Tanri you just gotta time it right. right there i was using the clicking combo. my W combo is much sloweer.

  8. #23
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    123

    Default

    yo nice combo but way better song so many under rate my nigga budden

  9. #24
    ThaBoss Senior Member 24hrs's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    UNKNOWN
    Posts
    260

    Default

    Well , no point...great combo but have u tried combo with human arc i belive that u wouldn't like to try it

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Somewhere on Earth
    Posts
    254

    Default

    for me i could rate it for 8.8 of 10

    but if there is no lag or u did not failed any or it
    you gonna be 10/10 for me


    and yea VSing Archer is ZZZzzzz no matter what your item is

    cus it hits 8 arrows in 1.5 sec
    u do the math





    thats it

    cheers

  11. #26
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    317

    Default

    thanks amroosh and idk how to make Fraps not lagg me up which is the reason why i failed a couple of times. and i do 8 arrows in less than a second so its even more devastating

  12. #27
    Banned CkkJl2's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    A room with no windows..
    Posts
    789

    Default

    Quote Originally Posted by Smokin Ace View Post
    Lol do ppl rlly still do the whole rate my combo thing. Ah , to be a player in your 2nd year again. Nothing like the memories.
    You sir are my god.
    /sarcasm.

    Well, razor summed it up, you won't get a chance to actually do this combo much in CZ so.. it's all about all skills and knowing when to do so.

  13. #28
    Senior Member HighRoller's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Finland
    Posts
    487

    Default

    Well I think its pretty nice combo actually, even it broke sometimes

  14. #29
    netarchy
    Guest

    Default

    I think that's pretty fast combo for an archer 9/10

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Egypt
    Posts
    127

    Default

    nice combo and fast but will fine if you use styx

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •