Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

my new sexy warrior :o ^_^

This is a discussion on my new sexy warrior :o ^_^ within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; make me new siggy pls ^_^ thanx MatSoMotos :wub: B)...
Page: 1


  1. #1
    ToX1CiTy
    Guest

    Default my new sexy warrior :o ^_^

    make me new siggy pls ^_^




    thanx MatSoMotos :wub: B)

  2. #2
    Stewie
    Guest

    Default

    Grrr. Thats hot stuffs :P

  3. #3
    Xyrho
    Guest

    Default

    slm gg ^_^
    <3 :wub:

  4. #4
    bleaF
    Guest

    Default

    aww i got another noob flower sig coming :wub: <3 :P

  5. #5
    Xyrho
    Guest

    Default

    Originally posted by bleaF
    aww i got another noob flower sig coming *:wub: <3 *:P
    Rofl Bleaf hahaha :lol:

  6. #6
    ToX1CiTy
    Guest

    Default

    Originally posted by Xyrho+--><div class='quotetop'>QUOTE(Xyrho)</div>
    <!--QuoteBegin-bleaF
    aww i got another noob flower sig coming *:wub: <3 *:P
    Rofl Bleaf hahaha :lol:[/b]
    :wub: ^_^

  7. #7
    c0uDzZ
    Guest

    Default

    babashop

  8. #8
    ToX1CiTy
    Guest

    Default

    Originally posted by c0uDzZ
    babashop
    wow coudz shut the fuck up- you use md's +8/80... and i didn't babashop- i bought this glave from MatSuMotos who proved it's legit with a screen shot.. so kkthxdie

  9. #9
    tom
    Guest

    Default

    r u slayer from edana? cuz he also use these smiley ^_^ every sec and its piss every one :0

  10. #10
    tom
    Guest

    Default

    and his israeli too..

  11. #11
    Senior Member Arca_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Brussels - Belgium
    Posts
    1,661

    Default

    do u have mroe than 1.5k ap now ?

    and no, collectyourpenis is from olympia and he is a noob :wub:

  12. #12
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    /boner

  13. #13
    Stewie
    Guest

    Default


    atleast a try ^_^

  14. #14
    Xyrho
    Guest

    Default

    Rofl Stewie :lol:
    Tox1city OWNED!!! ^_^

  15. #15
    Stewie
    Guest

    Default

    Originally posted by Xyrho
    Rofl Stewie *:lol: *
    Tox1city OWNED!!! *^_^
    kidding dude it is nice?



    Toxc1ty.. ask Klingan... he do nice siggys

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •