Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 55

New Dance - JumpStyle

This is a discussion on New Dance - JumpStyle within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; That's where you're wrong , I live in sweden and there's shit loads of people here that love/dance regueton, myself ...
Page: 3


  1. #31
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Peru
    Posts
    1,196

    Default

    That's where you're wrong , I live in sweden and there's shit loads of people here that love/dance regueton, myself included. But yeah its farking hot, especially if the girls good at it [/b]
    regueton chacalonero > regueton different dancing maybe i can give you some example of this :

    Perreo chacalonero soft

    after finish dancing bed is near ;D

  2. #32
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Rep that NYC
    Posts
    2,057

    Default

    my schoolmates done this whole time on our clantrip -_-[/b]
    You went on a clan trip? Pwnage xD

    Actually, neither that or Jumpstyle that dancing will get you any "decent" girl.
    Seriously, it both looks soooooo retarded.[/b]
    Agreed.

  3. #33
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Nederland
    Posts
    358

    Default

    kinda old here xD

  4. #34
    pwnzyou
    Guest

    Default

    jumpstyle is made by 15 yr old kids and its for 15 yr old kids.. anyone older doing it needs to get a job...

  5. #35
    venom
    Guest

    Default

    You went on a clan trip? Pwnage xD



    Agreed.[/b]
    classtrip -_-
    fuck ko , i played wow for a while and told my mother about a guild trip -_-

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    looks funny

    http://www.youtube.com/watch?v=Sr2JneittqQ be better plz

  7. #37
    Collaps
    Guest

    Default

    classtrip -_-
    fuck ko , i played wow for a while and told my mother about a guild trip -_-[/b]
    ╔╗╔═╦╗
    ║╚╣║║╚╗
    ╚═╩═╩═╝ ... :P

  8. #38
    Senior Member N4v4rr0's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    The Netherlands
    Posts
    530

    Default

    GAAAAAAY pls go away with the jumpstyle i get enough of that everywhere its for the antisocial idiots that instead of getting a job they go jumping everywhere. Thing to do when u see them is to tackle em >.< fags

  9. #39
    Bukowski
    Guest

    Default

    GeeGee foot combo

  10. #40
    Da Camel Senior Member Killing spree's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2,078

    Default

    believe me Jumpstyle is so old atleast in Belgium/Netherlands,
    First it started with the ppl who went to parties and shit, but now even a 6 years old can do it

    Its nice to see ppl doing it if they are good at it, But i still think its stupid
    WOuld go to a Jumpstyle party in 10000 years :/

    rather keep my money for festivals

    GRASPOP / PUKKELPOP FTW

  11. #41
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    I got a hundred guns, a hundred clips.
    Posts
    1,272

    Default

    LOL

  12. #42
    Section Moderator KrepiN's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Denmark
    Posts
    2,226

    Default

    hardstyle/melbourne shuffle > jumpstyle

  13. #43
    dosu
    Guest

    Default

    jumpstyle = eee ... i would rather sit on fukin 2l coca cola then dance like that in a party -_-"

  14. #44
    venom
    Guest

    Default

    jumpstyle looks so shitty -_-

  15. #45
    Collaps
    Guest

    Default

    No it owns all

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •