Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 53

New weapon

This is a discussion on New weapon within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol smash your english is really lame :S i'm having trouble deciphering what you said ^_^[/b] looks like you suck ...
Page: 2


  1. #16
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    lol smash your english is really lame :S i'm having trouble deciphering what you said ^_^[/b]
    looks like you suck at english to

  2. #17
    Snirr5
    Guest

    Default

    oh wow, nj

  3. #18
    Fallensix
    Guest

    Default

    Hey bro can you tell me how many players you was need (ur party was have) for going to dungeon?
    You was go with party (originaly party, can be same as bifrost) or you was go just with priest and rogue?[/b]
    haha, Im sorry for laugh but that sounds so weird

  4. #19
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    how are the new wepaons overpwoered? That spear has same tp as lugias, only with str bonus and like 8 def to club asnd spear at +8...

  5. #20
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    Do the gems give the new armor aswell?

  6. #21
    Banned
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Portugal
    Posts
    1,153

    Default

    lol smash your english is really lame :S i'm having trouble deciphering what you said ^_^[/b]
    thanks bro :'D
    My first country isnt England, so my english isnt 100% good.
    Im from Portugal, and i was start learn english almost 2 years ago :/

    My answer is :

    You was go with "party" (3 warriors, 3 priests, 1 mage, 1 rogue, blabla..) or just with priest and rogue?


    better? ah ok, kiss *

  7. #22
    Anas
    Guest

    Default

    I think this new moradon is fucked up i prefer normal moradon and miss u piana i don't think ill quit but i fell sick :s

    and gg for new weapon... i prefer old scholl weapon

  8. #23
    dliel
    Guest

    Default

    how many ppl can get in ?

  9. #24
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    atleast a english speaking person got 1 of the new weapons GG

    basher lvl 76 wow

  10. #25
    Fate
    Guest

    Default

    goddamn that is one freaking nice weapon. the HUGE FLAME BONUS and str instead of hp !!!! omg i'm gonna love this spear.

  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Norway
    Posts
    460

    Default

    How many people were signed up when you guys entered? Like holmzi said, we tried going..but when it actually started it said "too many people has entered" or some shit like that, and nobody dissappeared around us. The number of humans that signed up was very low, is therer a minimum amount of people needed to sign up for it to start at all?

  12. #27
    JohanLindeberg
    Guest

    Default

    holy shit

  13. #28
    JohanLindeberg
    Guest

    Default

    Iron set will probably get cheap so guys advice sell it quick as hell > i think cs will be cheaper as well since the new shield is here....


    dammn k2 they did it again

  14. #29
    Fubuki
    Guest

    Post

    Uhmmm nice weapon :P

    I'm startin to think this game is turnin so similar to Silkroad game, there are also lootin pets (btw they started wiv taht idea first -.-), ko needs horses for all ppl :P

  15. #30
    dliel
    Guest

    Default

    how many ppl can get in ?[/b]

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •