Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 54

Now, fınısh hıtmachıne's giga dıscussıon !

This is a discussion on Now, fınısh hıtmachıne's giga dıscussıon ! within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; I know there are some ıdeas for about hıt's gıga, (+8 or +9) ... But know; P.s: Hıt's secret owner ...
Page: 1


  1. #1
    ımfamous
    Guest

    Default Now, fınısh hıtmachıne's giga dıscussıon !

    I know there are some ıdeas for about hıt's gıga, (+8 or +9) ...

    But know;



    P.s: Hıt's secret owner Have a nıce day

  2. #2
    Senior Member ORhPositive's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Brazil
    Posts
    255

    Default

    legend from beramus... hitmachine x kunt ... : ) remember how ko was good that time...
    gg itens and gg player

  3. #3
    Senior Member NatGeo's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1,640

    Default

    This is definitely gonna change my whole life.

  4. #4
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not Turkey
    Posts
    442

    Default

    Best reason ever to register.

  5. #5
    El Shaddai Senior Member zecabr's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Brahell
    Posts
    999

    Default

    Quote Originally Posted by NatGeo View Post
    This is definitely gonna change my whole life.
    lol.


    @ topic thought it was+8 :/

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    91

    Default

    Hitmachine was a fcking beast, but people really have to realize that a warrior is only as good as his items. It's really sad to see people downplay a warrior's abilities just because he's overgeared. From Delicious to F9Devil, all these guys have been truly overgeared to the fullest. They may have argued that there were people with better gear in the server, but honestly it just means those guys were overgeared as well, lol .

  7. #7
    Senior Member Helseth's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,259

    Default

    Ooo Khalailah it's how you cook the meat, oo how you cook the meat, how you cook the meat

  8. #8
    MinuteMaid
    Guest

    Default

    1st: it's on duperamus
    2nd: Hitmachine aka illmircyou koxped his way to 70 back in the day on golems with hotsauce so this ain't a suprise he had it really
    3th: he had +8 giga all over the KE time.. That's the only time he really pked actively

    And besides didn't hitmachine left shortly after rofd?

  9. #9
    AphRaeL
    Guest

    Default

    Yeah, he quit after ROFD came out, so did kunt i think

  10. #10
    Banned CkkJl2's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    A room with no windows..
    Posts
    789

    Default

    Kunt got banned that's why he quit.

  11. #11
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,204

    Default

    kunt made it to 80 played a year atleast but then got banned

  12. #12
    Justin Oreos Senior Member sleven07's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Minnesota
    Posts
    1,360

    Default

    Quote Originally Posted by NatGeo View Post
    This is definitely gonna change my whole life.
    bahahahaha

  13. #13
    AphRaeL
    Guest

    Default

    did he get banned for k0xping? i never heard him getting banned :S

  14. #14
    _.-~=FackaBitch=~-._ Senior Member Gaudior's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Hungary
    Posts
    1,321

    Default

    Quote Originally Posted by NatGeo View Post
    This is definitely gonna change my whole life.
    i've already made a church of Hitmachine.

  15. #15
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,204

    Default

    lol i never thought it actually could've been +9.. tho hitmachine did comeback a while ago but he quited again after a month

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •