Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 28

Palaviarhs vs IJ3T0NI

This is a discussion on Palaviarhs vs IJ3T0NI within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i just got filefront link now http://files.filefront.com/NEW02wmv/.../fileinfo.html i will add youtube later. btw at last 2-3 minutes you won't see ...
Page: 1


  1. #1
    WaSaBaBasdf
    Guest

    Default

    i just got filefront link now

    http://files.filefront.com/NEW02wmv/.../fileinfo.html


    i will add youtube later.
    btw at last 2-3 minutes you won't see anything..i made fault while making it :lol: :lol:

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    karus
    Posts
    33

    Default

    first =D

  3. #3
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    nice done

  4. #4
    StoneColdAngel
    Guest

    Default

    Really nice vs :lol: But please post your items/stats here again cuz you can't see them very well on streaming.

  5. #5
    Deviouspro
    Guest

    Default

    too shiny for me

  6. #6
    KalaBunga Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Holland
    Posts
    1,545

    Default

    downloading and watching on steam also

  7. #7
    Senior Member Zerbs's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    C eh N eh D eh
    Posts
    591

    Default

    first =D[/b]
    your a stupid fucking idiot you know that

    http://www.ko4life.com/forums/index....owtopic=238991

    and i shouldn't get a warn for that because he is.

    only criticism i have for you is that your combo is a tad slow in places a good rogue never keeps a constant combo speed as it alows the opponent to keep a constant minor rate and also knows when to conserve and

    then rape.


  8. #8
    NathanAlgren
    Guest

    Default

    is this one like ur other videos (recorded on 3rd person) ?

    waiting for youtube link

  9. #9
    WaSaBaBasdf
    Guest

    Default

    is this one like ur other videos (recorded on 3rd person) ?

    waiting for youtube link[/b]
    some vs are from my pc
    some from third person.. i will try put it at youtube soon

  10. #10
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    Just show show shit J3tton has always been. Good work my old friend. I still say giorgio has one of the smoothest combos you will ever see.

    Obviousy he had a good teacher for sin

  11. #11
    oO Jc Oo
    Guest

    Default

    ok fat ass

  12. #12
    Senior Member Rad_Archer's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    The Cold Water - Santa Cruz
    Posts
    3,058

    Default

    Nice!

  13. #13
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    nice VS's, i liked the one where u barely won xD made it so exciting to watch =D

  14. #14
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    GG.. Fcking j3ton thought he can beat u asfnasogaslgm .. Prolly he don't know what ''Giorgio'' means :P .. hahaha..

  15. #15
    Tsikis
    Guest

    Default

    nice video gay giorgio <3 :P but always ur first skill its faild ...cuz when u use drain u need to wait 2 sec...but nvm anyway good work from goutsi <3

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •