Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 16 to 30 of 91

PanchoVilla vs Vid.(3rd person view =[ )

This is a discussion on PanchoVilla vs Vid.(3rd person view =[ ) within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; idk wat to say lol make a vid ths not 3rd person and i would be nice...
Page: 2


  1. #16
    Unr4ted
    Guest

    Default

    idk wat to say lol make a vid ths not 3rd person and i would be nice

  2. #17
    PaPaSmurF
    Guest

    Default

    So..Lets do the math?

    No Full STR for Pancho + You're apparently pretty good items = You have the edge (Minus you're level, but you're both mastered)

    So, if he has the HP...and you have the HP and AP from you're items...

    shouldn't you have won at least one of the VS's...

    Don't say i'm flaming, just seeing if the facts add up kidda [/b]
    We are using Giga atm, and he has alot more hp and his AP is more than mine. So... if you do your math correctly, level 70 with hp build, and more ap, vs a 67 with lower ap and lower hp.... hmmmm

    If your implying his combo is better, or his potting your wrong.

    What ever, I don't care, as long as we know who wins once we are 70

  3. #18
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    England ^^
    Posts
    834

    Default

    We are using Giga atm, and he has alot more hp and his AP is more than mine. So... if you do your math correctly, level 70 with hp build, and more ap, vs a 67 with lower ap and lower hp.... hmmmm

    If your implying his combo is better, or his potting your wrong.

    What ever, I don't care, as long as we know who wins once we are 70 [/b]

    Looking forward to a PVP video then!

    lwl 67 % kac?

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    337

    Default

    yeah i know it sucks with 3rd person but i can't help it with the lag :S, and yeah rampage 1 of those was against u can't remember which[/b]
    Na you didnt even post one against Rampage cause you both had pathos gloves during vses, could at least have posted one since my friend just started 1v1s on warrior

  5. #20
    ISeeYouPee
    Guest

    Default

    i went to buy my laptop Gay :S
    well ia m ready now
    hehe

  6. #21
    Senior Member SM0KED's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    595

    Default

    1st person would be far more interesting, wont rate it either ill rate ur next vid when its in 1st person

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    California
    Posts
    956

    Default

    We are using Giga atm, and he has alot more hp and his AP is more than mine. So... if you do your math correctly, level 70 with hp build, and more ap, vs a 67 with lower ap and lower hp.... hmmmm

    If your implying his combo is better, or his potting your wrong.

    What ever, I don't care, as long as we know who wins once we are 70 [/b]
    im not trying to make this video as a putdown to u or w/e but ur clannies told me ur 69 :X

  8. #23
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    512

    Default

    im not trying to make this video as a putdown to u or w/e but ur clannies told me ur 69 :X[/b]
    We'll be 69 in like 2-3 hours..

    68 at the time of the vs's

  9. #24
    dirtyroy
    Guest

    Default

    I'll make first person vid eventually, I just think SD is gay so i'll wait till we have howling.

  10. #25
    Senior Member SM0KED's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    595

    Default

    I'll make first person vid eventually, I just think SD is gay so i'll wait till we have howling. [/b]
    thats when it will b wicked to watch n get a few more vs's in ^^

  11. #26
    Senior Member tank's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,078

    Default

    wow man this video is so fucking interesting

  12. #27
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    had some nice vs's with these warriors , no chance against pancho atm tho lol

  13. #28
    Hey cutie Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    2,586

    Default

    wow man this video is so fucking interesting[/b]
    rofl

    pancho GG.
    Only ppl who can take u are warriors pretty much, cuz fucking hard to outminor 700-800spam dmg on a sin.
    only probably jeff a.k,a undefeated a,k,a coldbloodedkillah could outminor that.
    but yeah lol i seem like i underestimated derek. GG gear there im guessing.

  14. #29
    Unr4ted
    Guest

    Default

    hhmmm these should be a good vs IceColdKillah Vs PanchoVilla or HeartlessKillah(wen hes 70) Vs PanchoVilla
    looking foward to tht

  15. #30
    Banned
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    529

    Default

    nice vs with derek and picnic but ...... omg.. PRTSCN..... come on bring me a vs with u pancho

    SoulShot

Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •