Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

For the peope from belgium/holland

This is a discussion on For the peope from belgium/holland within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; noobs vissen op walvisse -_- <_< ipv die beeste te late zwemme...er zijn er al zo weinig[/b] +1 tegenwoordig doen ...
Page: 2


  1. #16
    KaChing
    Guest

    Default

    noobs vissen op walvisse -_- <_< ipv die beeste te late zwemme...er zijn er al zo weinig[/b]
    +1 tegenwoordig doen ze alles om aandacht te trekken :/

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    1,776

    Default

    +1 tegenwoordig doen ze alles om aandacht te trekken :/[/b]

    gaat in je blote op de kerk dansen, aandacht krijg je zeker B)

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    not in ko anymore
    Posts
    634

    Default

    well no idea what you are saying but the link about the sharks is interesting

  4. #19
    ph3var2
    Guest

    Default

    Neiderwiet?

  5. #20
    V3rl1jn
    Guest

    Default

    gaat in je blote op de kerk dansen, aandacht krijg je zeker B)[/b]
    rofl, al geprobeerd?

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Nederland
    Posts
    358

    Default

    oud beest, but every1 is gonna die at the end.
    best veel NL&#39;ers tog nog hier :blink:

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    1,776

    Default

    ff oftopic

    welk lvl en server spelen jullie allemaal?

  8. #23
    Senior Member jensken's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    -O.o-Belgium-o.O- ^_^
    Posts
    862

    Default

    van mij weet jet wel

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    belgium (not far from simon o.O)
    Posts
    436

    Default

    money calls bud[/b]
    Ik denk dat je toch wel veeeeel goedkoper varkentjes kweekt ( die in 2 -3 jaar ofzo opgekweekt zijn en dan geslacht worden in enorme aantallen ) dan dat je met je grote stale vissersboot een HELE grote walvis die gemiddeld 200 jaar oud word en waar er maar ergens 8500 van zijn die dan niet zo danig veel vlees bevat ook eh. Ik zou het niet raar vinden moest walvisvlees nog niet 1% van de totale wereldse vleesvoorziening halen.

  10. #25
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    belgium (not far from simon o.O)
    Posts
    436

    Default

    ge vergeet et feit dat we nog altijd moeten kunnen overleven. Om te overleven moeten mensen opofferingen doen. Kvind het spijtig voor da beestje dat het altijd die pijn heeft moeten voelen, maar thats life imo.[/b]
    Heb jij al ooit van je leven walvis gegeten? Mss wel, maar allesins niet vaak dan. We moeten toch geen walvisjes doden voor vlees, we kweken al meer dan genoeg varkentjes en schaapjes en koetjes. Die kweken ook veel sneller dan een walvis.

    Bedenk ook eens dat dat "beestje" meer dan gans jouw leven + meer dan 100 jaar daarbij pijn heeft geleden voordat je zo lichtzinnig ermee omspringt " thats life imo"


  11. #26
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    1,776

    Default

    Heb jij al ooit van je leven walvis gegeten? Mss wel, maar allesins niet vaak dan. We moeten toch geen walvisjes doden voor vlees, we kweken al meer dan genoeg varkentjes en schaapjes en koetjes. Die kweken ook veel sneller dan een walvis.

    Bedenk ook eens dat dat "beestje" meer dan gans jouw leven + meer dan 100 jaar daarbij pijn heeft geleden voordat je zo lichtzinnig ermee omspringt " thats life imo"[/b]
    robin is een meisje


  12. #27
    Jezusss
    Guest

    Default

    walvissen jagen =slechte mens met een swart gat inplaats van een hart

  13. #28
    Banned Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    UallHateMeSoDoUCare?
    Posts
    3,309

    Default

    ff oftopic

    welk lvl en server spelen jullie allemaal?[/b]
    je weet ik was DoNotTouchMe gestopt
    iHadRiceForBreakfast 1,1xx.... np verkocht voor weinig
    khad nog mooie spullen aand me clan gegeven en maakte veel chitins+9 :P en excshard+7 shard+8reb maar shard verkocht exc shard burned naar +8

    kheb nog 1 char waar ik 1/2 keer in de week inlog das lvl 75orc rouge name of dagger+8 en andere items ownage:P

    me priest lvl70 = banned op ares met me cs:/

    zowel ik ben 99% gestopt:P

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    1,776

    Default

    duh chabo duper jou ken k wel :-P

    j/k nice times in aofd! :-D

  15. #30
    =_=" Senior Member soenne's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Panama City
    Posts
    763

    Default

    Ik denk dat je toch wel veeeeel goedkoper varkentjes kweekt ( die in 2 -3 jaar ofzo opgekweekt zijn en dan geslacht worden in enorme aantallen ) dan dat je met je grote stale vissersboot een HELE grote walvis die gemiddeld 200 jaar oud word en waar er maar ergens 8500 van zijn die dan niet zo danig veel vlees bevat ook eh. Ik zou het niet raar vinden moest walvisvlees nog niet 1% van de totale wereldse vleesvoorziening halen.[/b]
    Das nie om goedkoper te zijn, walvis is een delicatesse in veel aziatische landen. Juist omdat het zo zeldzaam is, is het veel geld waard. De vraag naar zo&#39;n veel is groter dan aanbod, wat veel geld oplevert om de markt. Besides, ieder man heeft zijn prijs, als iemand jagers mooi geld geeft om paar walvissen te schieten, dan doet ie da gewoon. Bedreigde diersoort of niet, who cares.


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •