Page 156 of 201 FirstFirst ... 56106146152153154155156157158159160166 ... LastLast
Results 2,326 to 2,340 of 3013
Like Tree6Likes

Post Insane Items on your Server

This is a discussion on Post Insane Items on your Server within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; haha, i want dual +8 cursed weapond DDDDDDD, then i need gab +8 :P, and my rings will come in ...
Page: 156


  1. #2326
    xstep
    Guest

    Default

    haha, i want dual +8 cursed weapond DDDDDDD, then i need gab +8 :P, and my rings will come in time, as a friend owes me a lot for helping him get a cs +0 [/b]
    lols somebody here is very lucky baba ;-) GTZ

  2. #2327
    DaZeDAnDCoNfUsEd
    Guest

    Default

    haha, i want dual +8 cursed weapond DDDDDDD, then i need gab +8 :P, and my rings will come in time, as a friend owes me a lot for helping him get a cs +0 [/b]
    then gogogo +5rb ^_^ then gogogo for the gabs and be even more of a sexy beast

  3. #2328
    HamDude Senior Member thenerd1o2's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jordan
    Posts
    1,405

    Default

    wooow - what an awesome AP for a one handed weapon - i jus love it. Gz dude

  4. #2329
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    160

    Default

    isn't it post insane items on your server?
    lol go to post ur stats topic jdizzle

  5. #2330
    Senior Member Cat^'s Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland/Sttetin aka Szczecin
    Posts
    1,046

    Default

    isn't it post insane items on your server?
    lol go to post ur stats topic jdizzle[/b]

    well +4reb leonard isnt insane? hmm ok gft me one xD

  6. #2331
    Senior Member Darki's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Poland
    Posts
    670

    Default

    well +4reb leonard isnt insane? hmm ok gft me one xD[/b]
    yea it pwns even if it wouldnt have special effect

  7. #2332
    Haveyouseenmybeartibbers? Senior Member JDizzle's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    michigander
    Posts
    2,083

    Default

    isn't it post insane items on your server?
    lol go to post ur stats topic jdizzle[/b]
    o.k. go post your *NEW* cursed weapon almost @ +8,

    and see how hard it is just to make 1 of these new weapons at +0 as its not 100% just to make the damn weapon and on top of that, then upgrade it this high.

  8. #2333
    Senior Member Darki's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Poland
    Posts
    670

    Default

    also that+8(or +4 rb) is better than rest 1 handed+9 weps ^_- so yeah it counts as insane

  9. #2334
    MeinKampf Diez Senior Member DrUnKeNmAsTeR's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Germany
    Posts
    1,695

    Default

    also that+8(or +4 rb) is better than rest 1 handed+9 weps ^_- so yeah it counts as insane[/b]
    yeah and it looking cool ^^

  10. #2335
    Key421
    Guest

    Default

    also that+8(or +4 rb) is better than rest 1 handed+9 weps ^_- so yeah it counts as insane[/b]
    True.

  11. #2336
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    160

    Default

    raum +7 counts insane aswell? its better than shard +8 tho. o_O

  12. #2337
    Senior Member Shane's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    United Kingdom Of England Land!
    Posts
    2,035

    Default

    I dont think they count as insane, but they r still pimping

  13. #2338
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    183

    Default

    raum +7 counts insane aswell? its better than shard +8 tho. o_O[/b]
    its better than a shard 8 but not better than a shard 9 where as his lenoard is better than impact 9 smite 9 etc..

  14. #2339
    HamDude Senior Member thenerd1o2's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Jordan
    Posts
    1,405

    Default

    its better than a shard 8 but not better than a shard 9 where as his lenoard is better than impact 9 smite 9 etc..[/b]
    +1

  15. #2340
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    799

    Default

    But the Leonard is +8
    <3 cursed weapons, because their stats are around the same as normal weapons but then one grade higher (+7 cursed = +8 pre-FF, +8 cursed = +9)


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •