Page 21 of 201 FirstFirst ... 111718192021222324253171121 ... LastLast
Results 301 to 315 of 3013
Like Tree6Likes

Post Insane Items on your Server

This is a discussion on Post Insane Items on your Server within the Media forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; [/b] seen the avedon b4 but still OMG gyft ^_^...
Page: 21


  1. #301
    Delicious
    Guest

    Default



    [/b]
    seen the avedon b4 but still OMG gyft ^_^

  2. #302
    k66k Senior Member ShellinShitakaMad_doll's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    838

    Default


    chyper

  3. #303
    Banned Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    UallHateMeSoDoUCare?
    Posts
    3,309

  4. #304
    ass in hole... Senior Member Unihoc's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Swedisch
    Posts
    1,779

    Default


    where is he? :blink: is he the glowing shit ? :lol:

  5. #305
    human_sin
    Guest

    Default

    nice armors

  6. #306
    Buff0
    Guest

    Default



    Not uber but its a +10

  7. #307
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Holland
    Posts
    669

    Default

    take that dick out of your ass it was an expression.. a fucken joke.. you know what? just get the fuck out of ko4life if your going to post shit like that... i dont need to read your bullshit[/b]
    Haha I'm not going to leave KO4life that says upgrading to +10 is 1/1000 (ITS NOT EVEN CLOSE TO THAT).
    I guess by expression you meant that the chance is fucking small, which isn't true either.
    And I have no idea how you came up with the fact that I have a dick in my ass, it's not really a strong argument or somth...
    Don't post bullshit if you don't want to be laughed at you noob, ktybb.

    Avedon +19... How on earth are you going to put a +18 rebirth avedon on anvil, seriously...

  8. #308
    MeinKampf Diez Senior Member DrUnKeNmAsTeR's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Germany
    Posts
    1,695

    Default



    Not uber but its a +10 [/b]
    items like that are in diez on mrchant xD

  9. #309
    Buff0
    Guest

    Default

    items like that are in diez on mrchant xD[/b]
    lol awesome

  10. #310
    Jason269
    Guest

    Default

    +19 Avedon omg... who really would put a +18 rebirth Avedon on the anvil lmfao. gogo +21 ^^

  11. #311
    TwistedFate
    Guest

    Default

    +19 Avedon omg... who really would put a +18 rebirth Avedon on the anvil lmfao. gogo +21 ^^[/b]
    That really shouldn't be the question...who the hell would put a +5 rebirth on the anvil :G then who the hell would put a +11 reb. on the anvil..

  12. #312
    Jason269
    Guest

    Default

    That really shouldn't be the question...who the hell would put a +5 rebirth on the anvil :G then who the hell would put a +11 reb. on the anvil..[/b]
    Lmfao +1!

    Who would even try to go +5 Rebirth on a Avedon? <3

  13. #313
    XRAG3
    Guest

    Default

















  14. #314
    Evilyoshi
    Guest

    Default















    [/b]
    Xrag3 is top :lol:

  15. #315
    Banned
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    England ^^
    Posts
    834

    Default

    Love Edana rofl...Reverse the CS Xrag3 rofl would be fucking retarded lol.

    This got stickied wow! ;o


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •